سید جواد حسینی کیا در گفتگو با تابناک:
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه از لزوم حضور حداکثری آحاد جامعه در انتخابات ١۴٠٠ خبر داد و گفت:مروجان یأس، ناامیدی در جامعه و تشویق کنندگان مردم به عدم حضور پای صندوق های رأی خائن به نظام و انقلاب هستند.
کد خبر: ۹۶۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 29 May 2021

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در خصوص حضور پر شور و حداکثری آحاد جامعه در انتخابات ١۴٠٠ در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بنابر کلام مقام معظم رهبری که می فرمایند: ملت پای کار خواهند آمد و کسی که قلبش برای ایران اسلامی می تپد قطعا در انتخابات شرکت خواهد کرد، مردم ایران همیشه جهانیان را مبهوت کرده اند و این بار هم این اتفاق رخ خواهد داد.

وی افزود: ملت ایران همواره پایبند به ارزش های انقلاب و آرمان های امام و شهدا بوده اند. اگرچه عده ای یا ناآگاه و یا درگیر نفاق و مردم را به سوی یأس و ناامیدی سوق داده و آن ها را به این مفهوم که رأی هایشان بر سرنوشتشان تاثیری ندارد، ترغیب می‌کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه قطعا تشویق کنندگانِ مردم به عدم حضور در انتخابات، خائن به انقلاب و شهدا هستند، گفت: چرا که پایه و اساس این انقلاب خون شهدا و مجاهدت مجاهدان در این عرصه است.

وی ادامه داد: پس باید امیدواری را به این مردم بازگرداند، امروز اصلی ترین مشکل جامعه معیشت و اشتغال و بنابراین مهم ترین نکته ای که کاندیدا ها برای امیدواری مردم باید در برنامه داشته باشند، همین موضوع است.

حسینی کیا با اشاره به اینکه مسئولان در حال تلاش برای فراهم کردن مقدمات حضور مردم در انتخابات هستند، تصریح کرد: شورای نگهبان هم کاندیداهای مورد نظر را تایید صلاحیت کرده لذا نوبت مردم است که با حضورشان پای صندوق های رأی بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را به نمایش بگذارند.

نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی تاکید کرد: موضوع خشکسالی که با توجه به کاهش بارندگی ها قطعا در استان کرمانشاه در حوزه کشاورزی آسیب های جدی وارد خواهد کرد نیازمند توجه ویژه و جدی دولت است و باید برای بهبود این وضعیت اقداماتی صورت گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار