رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت:موفقیتی که پلیس راهور در انجام ماموریت‌های محوله و کاهش تصادفات بدست آورد، ثمره همکاری صمیمانه و مشارکت سایر سازمان‌ها می‌باشد که در نهایت رضایت عمومی شهروندان و ارتقاء امنیت ترافیکی برون شهری را در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۹۶۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ 28 May 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ کهزادی افزود:موفقیتی که پلیس راهور در انجام ماموریت‌های محوله و کاهش تصادفات بدست آورد، ثمره همکاری صمیمانه و مشارکت سایر سازمان‌ها می‌باشد که در نهایت رضایت عمومی شهروندان و ارتقاء امنیت ترافیکی برون شهری را در پی خواهد داشت.

هدف اصلی پلیس راهور، روانسازی ترافیک و انتظام بخشی معابر درون شهری به ویژه محور‌های مواصلاتی پر تردد در راستای تسهیل در رفت و آمد مردم و خدمت به هموطنان و شهروندان است.

شهروندان و هموطنان عزیز همواره باید توجه داشته باشند تا هرگز خودروی خود را در اختیار افراد فاقد گواهینامه، قرار ندهند، زیرا انجام این امر، بی تردید تخلف ترافیکی محسوب شده و در صورت وقوع هرگونه حادثه رانندگی، بیمه‌ها هیچگاه مسئولیت جبران خسارت را به فرد آسیب دیده نخواهند پذیرفت.

امیدواریم شهروندان و هموطنان عزیز در تابستان با توجه به افزایش سفر‌ها با رعایت بیش از پیش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از جمله سرعت مجاز و مطمئنه، حرکت بین خطوط، استفاده از کلاه و کمربند ایمنی و ... مد نظر قرار دهند تا شاهد کاهش تصادفات و افزایش انضباط ترافیکی در سطح استان باشیم./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار