لارستانی ها می توانند با مراجعه به جدول بالا بدانید که برق تان چه زمان هایی در روز قطع خواهد شد. برای مثال اگر دوشنبه برق تان از ساعت ۱۱ تا ۱۲ قطع شد بدانید که در ساعت ۱۶ تا ۱۷ و ۲۱ تا ۲۲ خاموشی خواهید داشت.
کد خبر: ۹۶۵۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 23 May 2021

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان:رنگ قرمز در جدول به معنی خاموشی برق می باشد.هر مشترک با دریافت اولین خاموشی و اطمینان از اینکه خاموشی مدیریت اضطراری بار می باشد. با مراجعه به جدول و تطابق روز و ساعت نسبت به شناسایی گروه (منزل/ محل کار) خود اقدام نموده و پس از شناسایی، از جدول فوق برای بقیه ساعات و ایام هفته استفاده نمایید.

 

 

نکات قابل توجه:

برنامه زمانبندی احتمالی بوده و حذف و یا اعمال خاموشی ها متاثر از بار شبکه سراسری می‌باشد که مسئولین شهرستان و استانی در آن نقشی ندارد.

خاموشی ها حتی الامکان در موعد مقرر پایان می یابد لذا خواهشمند است از تماس‌های غیرضروری و مکرر با سامانه ۱۲۱ در طول مدت خاموشی خودداری نمایید تا سایر مشترکین برق که دچار خرابی داخلی شده اند بتوانند راحت‌تر با سامانه ارتباط برقرار نمایند.

جدول زمان‌بندی مربوط به خاموشی های با برنامه می باشد و در صورت بروز خرابی در شبکه، زمان و محل خاموشی از طریق پیام در سامانه ۱۲۱ اطلاع رسانی میگردد.

مشترکین کشاورزی/ صنعتی و عمومی اداری که دارای کنتورهای هوشمند می باشند طبق دستورالعمل های قبلی خاموش می شوند.

برچسب ها: خاموشی ، لار ، جدول
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار