مدیر نمایندگی ستاد دیه استان فارس با بیان اینکه از ابتدای امسال ۶۳ زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند، گفت: در حال حاضر ۸۳۴ زندانی جرائم غیر عمد دز زندان‌های استان زندانی هستند.
کد خبر: ۹۶۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳ 22 May 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:رضا اسکندری مدیر نمایندگی ستاد دیه استان فارس با بیان اینکه در زندان‌های استان فارس ۸۳۴ زندانی جرائم غیر عمد در حبس به سر می‌برند، اظهار داشت: از این تعداد ۶۶۹ نفر به دلیل محکومیت‌های مالی، ۱۲۵ به دلیل عدم پرداخت مهریه، ۸ نفر نفقه، ۱۷ نفر به دلیل حوادث رانندگی و ۱۵ نفر حوادث کارگاهی در زندان هستند که مجموعه بدهی آن‌ها بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان است.

او با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون تعداد ۲۸ نفر از بند زندان رهایی یافتند و تعداد ۳۵ نفر در شرف آزادی هستند، افزود: تعداد افراد آزاد شده در ماه مبارک رمضان ۱۸ نفر بوده است.

نمایندگی ستاد دیه استان فارس با بیان اینکه کل بدهی ۲۸ نفر، ۳۸ میلیارد و ۶۷ میلیون تومان بوده است که با پرداخت بیش از ۱۶ میلیارد تومان موجبات آزادی آن‌ها فراهم شده است، ادامه داد: در جشن گلریزان امسال مبلغ بیش از ۱۱ میلیارد تومان جمع آوری شده است که ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون بصورت نقد و مابقی بصورت چک و تعهد بوده است.

اسکندری تصریح کرد: خیرین می‌توانند کمک‌های خودرا به شماره حساب ۱۱۹۹۱۱۹۹/۱۰ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ نزد بانک ملت به نام ستاد دیه استان فارس واریز کنند تا شاهد آزادی بخشی از این زندانیان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار