جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله ددمنشانه عمال رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و به خاک و خون کشاندن مسلمانان، خواستار برگزاری فوری کنفرانس سران کشورهای اسلامی برای مقابله عملی با این جنایات شد.
کد خبر: ۹۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶ 17 September 2015
به گزارش تابناک قم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مسجد‌الاقصی را محکوم کرد.

در این اطلاعیه آمده است: حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مسجد‌الاقصی و کشتار بی‌رحمانه مسلمانان بی‌دفاع، موجی از خشم و نفرت مسلمانان جهان را در پی داشته‌است.

جامعه مدرسین در ادامه این اطلاعیه آورده است: آنچه صهیونیست‌ها به دنبال آن هستند، تخریب مسجدالاقصی و نابود ساختن همه اماکن و نهادهای اسلامی و محو ساختن هر چیزی است که رنگ و بوی اسلام را به خود گرفته است، این‌ها همه نشان از ضعف روزافزون این رژیم جعلی و بارقه‌های نابودی این هویت پوشالی است.

در ادامه این اطلاعیه‌ آمده است: صهیونیست‌ها که در چند نبرد و به‌ویژه در نبرد 51 روزه در سال‌های قبل طعم شکست را چشیده‌اند و نتوانستند در برابر مقاومت اسلامی فلسطین و مردم قهرمان غزه تاب آورند، امروز با چنین اعمال ددمنشانه‌ای به دنبال بازسازی هویت خود هستند، غافل از آنکه ضعف و بیچارگی سرتاپای این رژیم را فراگرفته و خواری و نابودی سرنوشت همه ظالمین و مستکبرین است.

در بخش دیگری از این اطلاعیه تصریح شده است: آنچه در این میان اهمیت فراوان دارد، لزوم اتحاد امت اسلام در برابر دشمنان و محکوم ساختن این‌گونه جنایات ددمنشانه توسط مردم مسلمان و علمای امت اسلامی است، برگزاری فوری کنفرانس سران کشورهای اسلامی و یافتن راهکارهای عملی برای مقابله با تجاوزات و جنایات اسرائیل از اهم امور است.

در پایان این اطلاعیه تصریح شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن محکوم کردن حمله ددمنشانه عمال رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و به خاک و خون کشاندن مسلمانان سرزمین فلسطین، همه امت اسلامی را به وحدت و یکپارچگی و مقابله با این جنایات دعوت می‌کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار