فرماندار همدان:
فرماندار همدان گفت: ورزش همگانی از هیات‌های ورزشی موفق این استان است که جمعیت پرشماری را نیز تحت حمایت دارد.
کد خبر: ۹۶۴۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱ 16 May 2021

"محمدعلی محمدی" در مراسم تجلیل از مدال آوران طناب زنی قهرمانی کشور اظهار داشت: هیات همگانی با وجود جمعیت پرشمار ورزشکار توانسته برنامه ریزی منسجم را در حوزه‌های مختلف ورزش صورت بدهد و موفق عمل کرده است.

به گزارش تابناک همدان، وی بیان کرد: کسب مدال و موفقیت در عرصه قهرمانی در کنار توسعه ورزش همگانی کارنامه‌ای مطلوب را برای این هیات رقم زده است و به طور قطع باید مورد حمایت همه جانبه قرار بگیرد.

فرماندار همدان با تاکید بر اینکه باید از مدال آوران در تمامی عرصه‌ها حمایت همه جانبه شود، افزود: هیات همگانی افزون بر توسعه این حوزه ورزشی، در قهرمانی نیز حایز موفقیت شده است.

مشاور عالی فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور نیز دراین مراسم گفت: همدان در رشته طناب زنی جزو بهترین‌های کشور است و همه ساله حایز مدال‌های رنگارنگ می‌شوند.

"هادی سبزواری" افزود: هیات همگانی همدان در سال‌های گذشته علاوه بر توسعه ورزش در بین آحاد مردم، در مدال آوری نیز عملکردی موفق را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: هیات ورزش همگانی همدان جزو سه استان برتر کشور است و این موفقیت حاصل همدلی و تلاش وافر اعضای این هیات و حمایت‌های صورت گرفته است.

در این مراسم از قهرمانان طناب زنی بخش پسران کشور تجلیل به عمل آمد.

همدان در رقابت‌های طنابزنی قهرمانی کشور موفق به کسب ۹ مدال رنگارنگ شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار