سرپرست سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم خبر داد:
سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی نشاط شهروندی در تابستان و پاییز سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸ 16 September 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید رسول موسوی‌نژادیان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و ورزشی شهرداری قم گفت: سعی شده تا اقدامات خوبی برای شهروندان در نظر گرفته شود و آنها بتوانند بهره لازم را از برنامه‌های مناسبی که ترتیب می‌دهیم، ببرند.

سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم به همکاری دیگر نهاد‌ها برای اجرای بهتر برنامه‌ها اشاره کرد و افزود: اگر تمام دستگاه‌ها در این زمینه گام بردارند و تلاش جدی باشند می‌توانیم اقدامات بهتری برای شهروندان انجام دهیم.

وی از برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی نشاط شهروندی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این جشنواره 10 رشته ورزش همگانی و 10 بازی بومی محلی برنامه‌ریزی شده که در تابستان و پاییز برگزار می‌شود.

موسوی‌نژادیان به همکاری دستگاه‌های مسئول برای اجرای این جشنواره اشاره و عنوان کرد: سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری، اداره کل ورزش وجوانان، سازمان بسیج، دانشگاه علوم پزشکی، اداره آموزش و پرورش و دستگاه‌های مرتبط دیگر متولی برگزاری این جشنواره هستند.

سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه این جشنواره شامل موارد مختلفی می‌شود اظهار کرد: مسابقات و برنامه‌های مختلفی فرهنگی و ورزشی در جشنواره نشاط شهروندی برگزار خواهد شد و برنامه‌های ورزش همگانی مثل والیبال، بسکتبال و ... در حاشیه این جشنواره قرار دارند.

وی ادامه داد: بازی‌های بومی و محلی هم تعریف شده که در سطح بوستان‌ها برای شهروندان به اجرا در می‌آید و به صورت مسابقه‌ای برگزار خواهد شد و در طول هفته رشته‌های کلاسیک و ورزش‌های سنتی برگزارشده و قرعه کشی صورت می‌گیرد و به برندگان نیز جوایزی اهدا می‌شود.

موسوی‌نژادیان این جشنواره را ترکیبی از برنامه‌های ورزشی و پزشکی دانست و ابراز کرد: این جشنواره با هدف ایجاد نشاط در شهروندان انجام می‌شود و امیدواریم تا زمینه‌ای برای مردم فراهم شود تا به سلامت خود توجه بیشتری داشته باشند و ورزش را جزء برنامه‌های اصلی زندگی قرار دهند.

وی اضافه کرد: در این جشنواره به مردم می‌آموزیم تا علاوه بر سلامت جسم سلامت روحی خود را هم جدی بگیرند و برای رسیدن به این مهم تلاش کرده و با ورزش، سلامتی روحی و جسمی خود را تضمین کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار