معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم با اشاره به اهمیت تلاش برای تحقق مشارکت بالا در انتخابات گفت: لازمه چنین کاری، فراهم کردن زمینه های حضور همه سلایق و جریانات سیاسی فعال در این عرصه سرنوشت ساز است.
کد خبر: ۹۵۹۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷ 27 April 2021

به گزارش تابناک قم، بیژن سلیمان پور در جلسه این ستاد که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد طی سخنانی با تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: مراحل مختلف انتخابات در استان قم مطابق برنامه زمانبندی و به شکل دقیقی در حال انجام است.

وی برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور را راهبرد مجریان انتخابات در استان عنوان و تصریح کرد: برای تحقق این مهم، فضای تعامل و همکاری خوبی بین ستاد انتخابات، هیأت  اجرایی و دیگر مجموعه های دست اندر کار انتخابات شکل گرفته است.

سلیمان پور از فضای سالم و امن به عنوان نقطه قوت انتخابات قم یاد کرد و گفت: اعتماد و سلامت مطلق در  همکاران استانداری و فرمانداری وجود دارد و بر اساس وظیفه قانونی، تعهد و به عنوان امانتدار صدیق، از رأی مردم صیانت خواهیم کرد.
وی با اشاره به ضرورت تلاش برای ایجاد بسترهای امیدآفرینی در جامعه ، از تشکیل کمیته رصد نارضایتی ها در معاونت سیاسی استانداری خبر داد و افزود: پایش و مدیریت دقیق پمپاژ خبری و اطلاعات ایام انتخابات بسیار مهم و ضروری است.

رئیس ستاد انتخابات استان قم همچنین اهمیت فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی انتخابات را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: اهم اولویت ها، انتظارات و اقتضائات این حوزه احصاء و در قالب بخشنامه 11 ماده ای به شهرداری ابلاغ شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار