ثبت نام در پنجمین جشنواره استانی شمیم ریحان ویژه دهه کرامت در ۱۲ محور آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۸۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴ 25 April 2021

به گزارش تابناک قم، دانیال اناری، مدیرعامل مجمع جوان ستایشگر از آغاز ثبت نام در پنجمین جشنواره استانی شمیم ریحان با مشارکت دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم و معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد.

وی گفت: جشنواره شمیم ریحان با هدف شناسایی، معرفی و تجلیل از دختران برتر استان قم برای پنجمین سال متوالی در دهه کرامت به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد.

اناری افزود:شاخص‌های جشنواره شمیم ریحان در سال ۱۴۰۰ در ۱۲ شاخص به این شرح است:
۱) دختر برتر کارآفرین
۲) دختر برتر ورزشکار
۳) دختر برتر دانشجو
۴) دختر برتر فعال اجتماعی
۵) دختر برتر فعال هنری
۶) دختر برتر فعال فرهنگی
۷) دختر برتر فعال رسانه‌ای
۸) دختر برتر روستایی
۹) دختر برتر پژوهشگر
۱۰) دختر برتر علوم قرآنی
۱۱) دختر برتر بسیجی
۱۲) دختر برتر فعال جهادگر

مدیرعامل مجمع جوان ستایشگر عنوان کرد:دختران جوان استان قم می‌توانند  تا سی و یکم اردیبهشت ماه امسال در این جشنواره شرکت نمایند.

وی ادامه داد:دریافت فرم ثــبـت نـام از طریق پــیــام رســان واتس اپ به شماره ۰۹۳۶۳۸۲۰۱۱۱ و  تـکـمـیل و ارسال فرم ثبت نام و مستندات به ایمیل shamimrayhan۰۲۵@gmail..com خواهد بود.

اناری گفت: متقاضی می‌تواند فقط در یکی از ۱۲ محور تجلیل در جشنواره ثبت نام کند که آن را باید در فرم ثبت نام دقیقا مشخص نماید.

وی افزود:تمامی دستاورد‌های متقاضی باید دارای مستندات باشد و تصویر آن به همراه فرم ثبت نام ارسال شود. در صورت  ارسال نکردن تصویر مستندات، ثبت نام متقاضی لغو خواهد شد.

مدیرعامل مجمع جوان ستایشگر ادامه داد:مهلت ارسال فرم ثبت نام و مستندات تا  ۳۱ اردیبهشت ماه امسال اعلام شده است و پس از آن ثبت نام حتی با معرفی نامه ادارات دولتی پذیرفته نخواهد بود.

وی اضافه کرد:دبیرخانه ارسال معرفین ادارات دولتی، دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم است و تنها در مهلت اعلام شده از متقاضی ثبت نام به عمل می‌آورد.

اناری عنوان کرد:جشنواره شمیم ریحان ویژه دختران جوان  دارای شرط سنی ۱۶ تا ۳۰ سال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار