کد خبر: ۹۵۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳ 15 September 2015

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج و حومه از افزایش 10 درصدی تاکسی های خطی این کلانشهر همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، پرویز اسکندری روز سه شنبه گفت: باتوجه به فرارسیدن سال تحصیلی جدید و افزایش تردد دانش آموزان به منظور ساماندهی سرویس های مدارس، این اقدام صورت می گیرد.

وی ادامه داد: در این ایام که زمان پیک مسافر است، در صورت کمبود خودروهای خطی، 10 درصد از خودروهای گردشی به خطوط پیوسته و در مسیرهای مشخص فعالیت می کنند.

وی همچنین از فعالیت خودروهای مینی بوس و میدل باس در پایانه ها خبر داد و افزود: این خودروها نیز به هنگام افزایش تردد مسافر در آغاز سال تحصیلی در پایانه های سطح شهر مستقر شده و به شهروندان خدمت رسانی خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج به آگاهی از شرایط خودروهای فعال در سرویس مدارس اشاره و عنوان کرد: رانندگان این خودروها از نظر سلامت جسمی و روانی قابل اطمینان بوده و سازمان از شرایط آنها آگاهی کامل دارد؛ چرا که تامین امنیت شهروندان از اولویت های مهم مجموعه مدیریت شهری است.

اسکندری در ادامه با اشاره به شیفت بندی تاکسی ها در زمان پیک مسافر از معاینه فنی خودروها خبر داد و افزود: مقرر شده تا سرویس های مدارس و تاکسی ها در کارواش تاکسیرانی نظافت شده و در صورت نقص فنی تعمیر شوند.

این مسوول در پایان سخنان خود به اهمیت رضایت شهروندان و امنیت دانش آموزان در دوران تحصیل اشاره و بیان کرد: این مهم از دغدغه های اصلی سازمان بوده و تاکنون اقدامات مطلوبی در این راستا اجرایی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار