رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه محور‌های شیراز- اصفهان، شیراز-یاسوج، شیراز-بوشهر، شیراز-جهرم-لار (کوار- سه راهی کوار)، فسا- استهبان، شیراز-بندرعباس (شیراز سروستان و سروستان فسا) دارای بیشترین حجم ترافیک و تردد را دارا بودند، افزود: ساعات 18 تا 19، ساعات اوج تردد در محور‌های ارتباطی بوده است.
کد خبر: ۹۵۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲ 03 April 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم:حمید احمدی با بیان اینکه 18 میلیون و 269 هزار تردد از 25 اسفند 99 تا 13 فروردین 1400 در محور‌های مواصلاتی استان ثبت شده است، اظهار داشت: این تعداد تردد به‌وسیله 126 سامانه ثبت تردد در مبادی ورودی و خروجی محدوده زیرپوشش این اداره کل به ثبت رسیده است.

وی افزود: تردد‌های ثبت شده این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 8 میلیون و 950 هزار تردد افزایش 104 درصدی را نشان می‌دهد.

 

احمدی همچنین تردد‌های ورودی وسایل نقلیه به استان را در طرح نوروزی سال جاری با 101 درصد افزایش عنوان کرد و ادامه داد: متوسط تردد ساعتی در بازه زمانی ذکر شده را 86 درصد و سرعت غیر مجاز را 11 درصد اعلام کرد.

وی با بیان اینکه محور‌های شیراز- اصفهان، شیراز-یاسوج، شیراز-بوشهر، شیراز-جهرم-لار (کوار- سه راهی کوار)، فسا- استهبان، شیراز-بندرعباس (شیراز سروستان و سروستان فسا) دارای بیشترین حجم ترافیک و تردد را دارا بودند، افزود: ساعات 18 تا 19، ساعات اوج تردد در محور‌های ارتباطی بوده است.

انتهای پیام/424/ ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار