فرمانده انتظامی شهرستان قم با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها و اقدام‌های پلیس در رابطه با چهارشنبه آخر سال گفت: مخلان نظم و امنیت در این روز به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.
کد خبر: ۹۴۸۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 15 March 2021

به گزارش تابناک قم، سرهنگ مراد حسین جعفریان در گفت‌وگویی ، اظهار داشت: محور و مدیریت اصلی چهارشنبه آخر سال با پلیس بوده و از ظرفیت تمام دستگاه‌های امدادی و خدماتی نیز استفاده خواهد شد.

وی بابیان این‌که نیروی انتظامی به جایگاهی از توانمندی و اقتدار رسیده است، افزود:بحمدالله ارتباط عمیقی بین پلیس و مردم بر اساس روابط اجتماعی ساختار سازی شده و بر همین اساس مردم همکاری لازم را با این نیرو خواهند داشت.

وی گفت: به نظر می‌رسد امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت تردد خودروها از ساعات ۲۱ حضور کمتری از مردم را در سطح شهر شاهد باشیم.

جعفریان بابیان این‌که نشانگاه‌هایی را در این رابطه مشخص و همکاران مستقر خواهند شد، افزود: وظیفه پلیس فقط تامین نظم و امنیت عمومی بوده و تلاشمان بر این است تا امنیتی فراگیر با نهایت اقتدار و اجتماع مدار دنبال کنیم .

وی گفت: بر اساس تصمیم دستگاه قضایی استان همانند سال‌های گذشته، افرادی که در این زمینه تخلف داشته و به اخطارهای پلیس توجه نکنند تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت خواهند بود.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان قم نیز با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال، هشدارهای انتظامی را به شهروندان ارائه کرد.

 سرهنگ غلام عباس بلفکه اظهار داشت: از نگهداری مواد محترقه، تهیه وساخت وسایل آتش‌بازی بخصوص در منزل و محل کار جدا خودداری کنید.

وی افزود: والدین می‌توانند در تهیه وسایل آتش‌بازی بی‌خطر فرزندانشان را همراهی کنند و به‌هیچ‌عنوان نباید به کودکان اجازه داده شود شخصاً از مواد محترقه و آتش‌بازی استفاده کنند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: از حمل مواد محترقه و آتش‌گیر و انفجاری حتی به مقادیر بسیار کم در جیب لباس و کیف جدا خودداری و نیز از برپایی آتش در معابر باریک و در نزدیکی پست‌های برق یا ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز و پارکینگ‌های عمومی پرهیز کنید.

بلفکه اضافه کرد: از پرتاب مواد آتش‌زا مانند فشفشه بر روی درخت‌ها و پشت‌بام‌های منازل جدا خودداری شود و از آتش زدن لاستیک ،هیزم ،کارتن خالی ،کاربیت و امثال آن در واحدهای مسکونی، معابر، کوچه  و خیابان جدا خودداری شود.

وی گفت: تمامی شهروندان مراقب رفتارهای خطرناک و ناهنجار بوده و در صورت لزوم مراتب را سریعاً به واحدهای انتظامی و یا پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار