امسال سه هزار و ۲۷۸ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های عمرانی استان اختصاص یافت این در حالی است که پارسال این عدد هزار و ۴۲۳ میلیارد تومان بود.
کد خبر: ۹۴۸۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ 14 March 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس گفت: یکی از راهبرد‌های سازمان برنامه و بودجه تعامل با بدنه تصمیم گیری بود تا بتوانیم تاثیر گذاری مثبتی در توسعه استان وجود داشته باشد که این تعامل به نحوه درست انجام شد.
نوروزی افزود: باید در کنار این تعامل، شناخت کافی از استان هم همراه شود و به همین دلیل بازدید‌های زیادی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی انجام شد و شناخت قابل توجهی صورت گرفت و در توزیع اعتبارات لحاظ شد.
او با بیان اینکه در سال ۹۹ یک جهش منابع در استان انجام شد، ادامه داد: امسال سه هزار و ۲۷۸ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های عمرانی استان اختصاص یافت این در حالی است که پارسال این عدد هزار و ۴۲۳ میلیارد تومان بود
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس گفت: امسال برای طرح ملی مانند آزاد راه شیراز اصفهان حدود ۵۰۰ میلیارد تومان اختصاص‌یافت.
نوروزی با بیان اینکه دولت بیشترین تعهد را در ساخت این بزرگراه ایفا کرده است، افزود: آزاد راه ۲۲۴ کیلومتری شیراز اصفهان تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است
او افزود: حدود ۶۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل این طرح نیاز است که با مطالبات پیمانکاران جمعا حدود دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

اختصاص سه هزار و ۲۷۸ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های عمرانی فارساختصاص سه هزار و ۲۷۸ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های عمرانی فارساختصاص سه هزار و ۲۷۸ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های عمرانی فارساختصاص سه هزار و ۲۷۸ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های عمرانی فارساختصاص سه هزار و ۲۷۸ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های عمرانی فارس


نوروزی گفت: در صورت اینکه وزارت دفاع و شرکت صدرا همچون دولت به تعهدات خود عمل کنند تا پایان دولت به بهره برداری خواهد رسید.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس به طرح راه آهن اقلید به یزد اشاره کرد و گفت: این طرح تا به امروز ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در سال جاری برای پیشرفت طرح، ۶۷۵ میلیارد تومان اعتبار تزریق شد.
او به طرح‌های کلان عمرانی مانند تنگه ابولحیات، خط دو ابرسانی از سد دروزدن به شیراز، آبرسانی به جهرم، ارسنجان به سعادت شهر، سد نرگسی و شبکه‌های زهکشی استان اشاره کرد و گفت: تمام تلاش مجموعه دولت این است که طرح‌های در اولویت تا پایان همین دولت به بهره برداری برسد
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس گفت: این سازمان موفق شد در زمینه تهاتر بدهی‌ها و مطالبات پیمانکاران مبلغ ۳۵۹ میلیارد تومان از ظرفیت تهاتر استفاده شد این در حالی است که سال گذشته ۱۵۶ میلیارد تومان بوده است.
نوروزی افزود: ۴ هزار و ۵۵ میلیارد تومان درآمدی است که باید امسال در استان وصول می‌شد که خوشبختانه تحقق استان در این زمینه ۱۰۲ درصد بوده است.
او ادامه داد: ۹۰ درصد این درامد از محل مالیات بوده است و مابقی باید توسط ۱۵ دستگاه اجرایی دیگر وصول شود.
نوروزی بیان کرد: استان‌های که بیش از ۹۵ درصد وصول درآمدی استان را محقق کرده باشند، منابعی از آن به استان برگشته و واگذار می‌شود، پس طبق این قانون حدود ۱۷۵ میلیارد تومان از این وصول درآمد به استان خواهد رسید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار