رئیس مرکز پیشگیری پلیس فتا
رئیس مرکز پیشگیری پلیس فتا گفت:متاسفانه آلودگی بالای سیستم‌ها یکی از مهمترین مشکلات کنونی است و باید نصب آنتی ویروس‌ها و به روزرسانی آنها در دستور کار قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹ 02 March 2015

علی نیک‌نفس در همایش سراسری «امنیت در فضای سایبر» در مشهد اظهار داشت: در حال حاضر در سراسر کشور 320 میلیون کارت اعتباری وجود دارد که از طریق آنها در رقمی در حدود 420 میلیون تراکنش مالی انجام می‌شود که تامین امنیت در این حوزه بسیار دارای اهمیت بالایی است.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا عنوان کرد:مقام معظم رهبری همواره در فرمایشات خود بر لزوم تامین امنیت در فضای مجازی تاکید داشته‌اند و نقل قول‌هایی از ایشان در این زمینه وجود دارد و باید در این زمینه تمهیدات لازم فراهم شود.

نیک نفس گفت: برای تامین امنیت فضای مجازی آمادگی کامل داریم تا با نهادهایی همچون نخبگان تعامل داشته باشیم و طرح‌های ارائه شده از سوی آنان را نیز می‌پذیریم.

وی عنوان کرد: آمار تخلفات مالی در فضای مجازی افزایش یافته است و متاسفانه در فضای سایبر میزان جرایم در حال افزایش است.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا ناجا با ابراز رضایت از سطح ترافیکی اینترنت در کشور ادامه داد: در حال حاضر، در این زمینه آمارها رقم 4.2 درصد را نشان می‌دهد که بسیار مطلوب است و از این حیث در جهان رتبه نخست را در اختیار داریم.

نیک نفس گفت: متاسفانه آلودگی بالای سیستم‌ها یکی از مهمترین مشکلات کنونی است و باید نصب آنتی ویروس‌ها و به روزرسانی آنها در دستور کار قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار