کد خبر: ۹۴۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶ 14 September 2015
رئیس سازمان بسیج حقوقدانان گیلان از برگزاری همایش «اقتصاد مقاومتی در پرتو حقوق» 12 آذر ماه امسال در این استان خبر داد.
خبرگزاری فارس: برگزاری همایش «اقتصاد مقاومتی در پرتو حقوق» در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابوطالب اصغری عصر امروز در شورای عالی بسیج حقوقدانان گیلان با اشاره به تشکیل کارگروه‌های حقوقی و فرهنگی در این شورا اظهار کرد: پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از طرف مقام معظم رهبری از برنامه‌های سازمان بسیج حقوقدانان استان است.

وی از برگزاری همایش «اقتصاد مقاومتی در پرتو حقوق» در گیلان خبر داد و افزود: 12 آذر ماه سال جاری همایش مذکور هم‌زمان با تصویب قانون اساسی و تشکیل سازمان بسیج حقوقدانان برگزار می‌شود.

اصغری به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی براینکه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نقشه راه است، اشاره کرد و گفت: نحوه پیمودن مسیر اقتصاد مقاومتی حائز اهمیت است.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان گیلان با بیان اینکه ایجاد حساسیت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی از برنامه‌های این سازمان در جامعه است، تصریح کرد: بررسی نارسایی قوانین مانع تولید و اطلاع‌رسانی از جمله برنامه‌های سازمان بسیج حقوقدانان است.

وی در ادامه از برگزاری پیاده‌روی خانوادگی بسیج حقوقدانان گیلان در شهر رشت خبر داد و بیان کرد: اعضای جامعه بسیج حقوقدانان به همراه خانواده در پیاده‌روی مذکور شرکت می‌کنند.

اصغری با اشاره به اعزام 40 نفر از اعضای سازمان بسیج حقوقدانان گیلان به همراه خانواده به مناطق عملیاتی غرب کشور در دفاع مقدس، یادآور شد: کاروان راهیان نور سازمان مذکور از مناطق عملیاتی در سنندج، بانه و مریوان بازدید می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان گیلان در ادامه به برنامه‌های کارگروه حقوقی و فرهنگی این سازمان اشاره کرد و افزود: نحوه پیشگیری از تجاوز به اراضی عمومی و منابع طبیعی از برنامه‌های کارگروه حقوقی است.

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی مسائل حقوقی در جامعه، خاطرنشان کرد: آگاهی شهروندان در تخریب کوهپایه و عرصه‌های جنگل از موضوع‌های مهم کارگرو‌ه‌های فرهنگی و حقوقی سازمان بسیج حقوقدانان گیلان است.

اصغری، احیای معروف‌ها را از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج حقوقدانان گیلان برشمرد و اظهار کرد: اجرای برنامه‌ها در راستای امر به معروف و نهی از منکر در سازمان مذکور پیگیری می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار