صدور ۸۵ مجوز فعالیت؛
تابناک سمنان: فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ۸۵ مورد مجوز فعالیت کسب‌وکار و مجتمع‌های فرهنگی دیجیتال در این استان صادر شد.
کد خبر: ۹۴۱۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳ 17 February 2021

Image result for فرشید فلاح سومنان

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان روز چهارشنبه به رسانه ها گفت: این مجوزها با هدف توسعه کسب و کارهای دیجیتال و ساماندهی این مشاغل صادر شد.

وی  ادامه داد: صدور ۳۴ مجوز وبسایت ها، مجوز فعالیت چهار مجتمع دیجیتال شهری و یک مجتمع دیجیتال استانی، پنج فقره مجوز انتشار حامل از جمله ۲ مورد شرکت تعاونی و ۲ مورد حقیقی و یک مورد مجوز انتشار بر حامل از دیگر فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان است.

فرشید فلاح افزود: این مجوزها شامل ۱۴ مورد رسانه های همراه و هوشمند شامل ۶ مورد در سمنان، ۶ مورد در دامغان و ۲ مورد در شاهرود، ۲۵ فقره پروانه نشر شامل ۱۶ مورد نشر دیجیتال برخط، هشت مورد نشر دیجیتال مبتنی بر حامل، یک مورد تکثیر حامل های دیجیتال است که از این تعداد هفت مورد در شاهرود، ۹ مورد در سمنان و ۹ مورد در دامغان صادر شد.

فلاح با تاکید بر سامانه ای شدن صدور مجوزها نشانی سامانه رسانه های دیجیتال را Samandehi.ir عنوان و بیان کرد: متقاضیان دریافت اینگونه مجوزها می توانند برای دریافت خدمات مختلف در زمینه های پیام‌رسان و شبکه های اجتماعی، ثبت کانال و صفحه در پیام‌رسان و شبکه اجتماعی، ثبت وبسایت، نرم افزارهای موبایلی، نرم افزار و محتواهای دیجیتالی بر حامل، مجوز فعالیت فرهنگی دیجیتالی، صدور مجوز خدمات ارزش افزوده، بخش نمایشگاه ها، بخش جشنواره ها و شکایات و گزارشات مردمی به این سامانه مراجعه کنند.

حامل دیجیتال عبارت از ابزاری است که داده به منظور تبادل یا عرضه بدون استفاده از شبکه، بر روی آن ذخیره می شود، نشر دیجیتال نیز به قراردادن داده در معرض عرضه از طریق رسانه‌های دیجیتال به دو گونه نشر برحامل و نشر برخی تقسیم می شود، نشر دیجیتال برحامل نیز به نشر دیجیتال از طریق حامل دیجیتال و نشر برخط به نشر دیجیتال از طریق رسانه برخط گفته می شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار