کد خبر: ۹۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷ 13 September 2015
رئیس اداره تبلیغات اسلامی املش گفت: از مجموع ۱۲۲ مسجد در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان املش، هیأت امنای پنجاه مسجد در یک سال گذشته موفق به دریافت کدملی برای مسجد محله خود شده‌اند.

حجت الاسلام حسین عزیزی درگفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در املش اظهار داشت: از مجموع 122 مسجد در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان، هیأت امنای پنجاه مسجد در یک سال گذشته با مراجعه به این اداره و تکمیل فرم‌های مخصوص و ثبت آن درسامانه مساجد کشور موفق به دریافت کدملی برای مسجد محله خود شده‌اند که از این طریق می‌توانند تمام فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی خویش رادرآن سامانه ثبت و ضبط و معرفی کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان به اعتبارات عمرانی امسال این اداره اشاره کرد و گفت: از مجموع 500 میلیون ریال اعتبارات عمرانی اداره تبلیغات اسلامی املش که در کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اختصاص یافته 200 میلیون ریال برای تعمیر ساختمان اداره، 200 میلیون ریال برای تکمیل خانه عالم روستای البرز و 100 میلیون ریال هم برای تعمیرخانه عالم روستای ییلاقی ملکوت مرکز دهستان سمام اختصاص یافته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان املش گفت: احکام هیأت امنای 7 مسجد از جمله روستاهای بالنگه، یوسف آبادکشکلایه، حاجی آباد، کلامرود، سیامرزگوابر، آزاربن علیا و مسجد مهدیه شهر رانکوه همراه باشرح وظایف در دفتر امام جمعه این شهرستان تقدیم آنان شد.

عزیزی اعلام کرد: احکام هیأت امنای مساجدمناطق مختلف شهرستان املش پس از مراحل تأیید صلاحیت و صدور حکم از طریق اداره تبلیغات اسلامی و تأیید و امضاء امام جمعه صادرشده و یک سال اعتبار دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان املش به شروع احداث بنای جدیدمسجدصاحب الزمان(عج) روستای طهماسب گوابر اشاره کرد و گفت: با حضور حجت الاسلام و المسلمین تقی روحانی، سرهنگ پاسدار ابراهیم تاور جانشین سپاه ناحیه املش و جمعی از مسئولان محلی و اهالی روستای طهماسب گوابرکلنگ احداث مسجدصاحب الزمان(عج) این روستا به زمین زده شد.

عزیزی تصریح کرد: بنای مسجد جدید روستای طهماسب گوابر در مکان مسجد قبلی با زیربنای 283متر مربع در زمینی به مساحت 306مترمربع در دو طبقه احداث می‌شود که احداث بنای پایگاه مقاومت بسیج شهید نواب صفوی هم در داخل طراحی شده و پیش بینی می‌شود درمجموع با 3 میلیارد ریال به همت خیرین تکمیل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار