در دومین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان بستک صورت گرفت:
تابناک-روز دومین روز از دهه مبارک فجر و با حضور فرماندار،معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری،بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان پروژه های عمرانی بخش مرکزی افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۶۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶ 01 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک،حسینی قتالی در آئین افتتاح پروژه های بخش مرکزی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: سایت موبایل روستای بست قلات شامل فنداسیون،دکل و تجهیزات با اعتبار ۱میلیارد تومان و پارک محله این روستا به مساحت ۹۰۰متر مربع و با اعتبار ۲۰۰میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری افتتاح شد.

 

فرماندار بستک همچنین از افتتاح متمرکز پروژهای آبرسانی بخش مرکزی شهرستان خبر داد و افزود: پروژه های آبرسانی بخش مرکزی شامل آبرسانی به شهرک تدرویه،آبرسانی به روستای براشت و آبرسانی به شهرک رودبار جمعا به مبلغ ۱میلیاردو ۲۷۰میلیون تومان که به صورت متمرکز در شهرک ۱۱ هکتاری تدرویه به بهره برداری رسید.

حسینی قتالی در این روز ضمن افتتاح کارگاه تولیدی سیسمونی در روستای دهنگ از بانوی کارآفرین این روستا تقدیر کرد.

 

دیدار با خانواده شهید شاکری در روستای تدرویه و تقدیر از تلاشگران عرصه سلامت توسط دارالعلوم امام نووی چاهبنارد از دیگر برنامه های دومین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان بستک بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار