معاون صنایع‌دستی استان ایلام گفت:تفاهم‌نامه آموزش، اشتغال و کارآفرینی دوجانبه فی‌ مابین اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) استان منعقد شد.
کد خبر: ۹۳۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 31 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛نورالدین محسنی بیان کرد: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه توجه به منویات مقام معظم رهبری، ایجاد اشتغال، کمک به پایداری تولید داخلی است.

وی گفت: از مصوبات این تفاهم‌نامه هماهنگی و همکاری‌های دوجانبه در راستای آموزش و صدور گواهی‌های آموزشی (کسب و کار و مشاغل خانگی) برای اعضای صندوق‌های قرض‌الحسنه و گروه‌های جهادی و همچنین فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی، تاریخی، آموزشی و گردشگری استان است.

محسنی تصریح کرد: در این تفاهم‌نامه مصوب شد که در صورت تخصیص اعتبارات از سوی مرکز به سازمان بسیج سازندگی سهمی از اعتبارات تخصیص یافته را به افراد در حوزه صنایع‌دستی، معرفی شده از سوی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام واگذار شود.

معاون صنایع‌دستی استان ایلام افزود : براساس این تفاهم‌نامه اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان موظف شد در راستای بازاریابی و فروش محصولات صندوق‌های قرض‌الحسنه با هماهنگی سازمان بسیج سازندگی استان نسبت به اختصاص غرفه به اعضای این صندوق‌ها و همچنین برگزاری نمایشگاه‌های دائمی و فصلی همکاری‌های لازم را انجام دهد./ع

بیشتر بخوانید:

حمایت کمیته امداد از ۲۳۰ خانواده زندانی در استان

پرداخت بیش از210میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان استان

کمک ۴۱ میلیارد ریالی کمیته امداد ایلام به دانشجویان نیازمند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار