سرخوردگی خواستگاران در پی شنیدن جواب رد، گاهی سر از فضای مجازی درمی‌آورد و این افراد عصبانی شده،‌شبکه‌های اجتماعی را دستاویزی برای انتقام و مزاحمت قرار می‌دهند؛ همان روشی که در شهرستان فسا اجرا اما مرتکبش دستگیر شد.
کد خبر: ۹۲۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ 29 December 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:فرمانده انتظامی شهرستان فسا از توابع فارس در این زمینه گفت: عامل تهدید و ایجاد مزاحمت از طریق اینستاگرام را پلیس فتای این شهرستان شناسایی و دستگیر کرد.

سرهنگ محمدهاشم قسام سه شنبه به ایرنا اظهار داشت: با ارجاع یک فقره پرونده قضایی با موضوع ایجاد مزاحمت و تهدید از طریق اینستاگرام، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی این را هم گفت که هر چند اکانت(مشخصات کاربری) صفحه مذکور حذف شده بود، کارشناسان پلیس فتا موفق شدند عامل ایجاد مزاحمت را که خواستگار سابق دختر شاکی بود در کمترین زمان شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه متهم انگیزه خود را انتقام جویی بیان کرده است، ادامه داد: برخی از کاربران با این تصور که هویتشان در فضای مجازی پنهان می ماند، این محیط را دستاویزی برای تسویه حساب شخصی انتخاب کرده‌انداما کارشناسان پلیس فتا با این گونه ناامنی ها برخورد قانونی خواهند کرد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار