مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: عملیات بازگشایی و برف روبی راه 281 روستای استان با تلاش راهداران درحال انجام است.
کد خبر: ۹۲۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 19 December 2020

کلیم اله وثوقـی صبح امروز در بازدید از عملیات بازگشایی راه‌های روستایی در اردبیل اظهار کرد: راه ۲۸۱ روستای استان اردبیل با حضور راهداران در حال بازگشایی است.

وی افزود: این میزان راه روستایی در نقاط کوهستانی و صعب العبور شهرستان‌های خلخال،کوثر، اردبیل ، نیر،گرمی و مشگین شهر واقع شده که امیدواریم تا پایان امروز به‌طور کامل شاهد تردد در مسیر این روستاها باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از حضور ۸۰ اکیپ‌ راهداری زمستانی در محورهای مواصلاتی استان اردبیـل خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیـل باز است و تردد در آنها جریان دارد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیـل بیان کرد: در طرح زمستانی امسال ۴۲۰ نفر نیروی راهداری در گردنه‌ها، محورها و راهدارخانه های استان با ۲۳۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین مستقر شده‌اند تا خدمات لازم را به مردم عزیز ارائه کنند.

وثوقی با قدردانی از تلاش‌های نیروهای پلیس راه، هلال احمر، اورژانس جاده‌ای و سایر نیروهای امدادی از مردم و مسافران خواست قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار