رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: در راستای استفاده بهینه از توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها، پتانسیل صنعت و معدن استان فارس و نیز رفع مسائل و مشکلات واحد‌های‌صنعتی، معدنی و تجاری استان فارس۲ نفر از معاونین وزارت صمت و همچنین؛ مدیرعامل شرکت ایران خودرو کشور، بیست و هفتم آذرماه در استان فارس حضور می یابند.
کد خبر: ۹۲۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 17 December 2020

تابناک فارس به نقل از ایلنا:حمیدرضا ایزدی افزود: فرشید مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به همراه استاندار فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامیِ این استان و مقامات و مسئولان استان، در راستای حمایت از تولید و رفع موانع تولید؛ با حضور در شرکت ایران خودروی فارس از سایت تولیدی این شرکت خودروسازی در شیراز بازدید می‌کنند و در جریان فرآیند تولید و همچنین آخرین پیشرفت‌های کمی و کیفی تولیدات و مسائل و مشکلات این شرکت قرار می‌گیرند.

ایزدی اظهار داشت؛ در ادامه ضمن بازدید از شرکت صنایع الکترونیک، از تعدادی واحدهای قطعه‌سازی و قالب‌سازی در شیراز نیز بازدید به عمل می آید.

در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، به بحث و بررسی‌ مشکلات واحدهای تولیدی با ایران خودرو و هماهنگی‌های لازم در راستای توسعه همکاری‌ها با این مجموعه پرداخته و تصمیمات اجرایی اتخاذ می‌شود.

وی اضافه کرد: با حضور«عباس تابش» رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان وزارت صمت تعدادی از واحدهای اقتصادی برتر رعایت حقوق مصرف کنندگان سال ۱۳۹۸ استان فارس در عرصه صنعت و خدمات ؛ با اهداء تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان درمحل استانداری فارس تجلیل به عمل می‌آید.

رئیس سازمان صمت فارس ادامه داد: با حضور «داریوش اسماعیلی» در راستای ارتقاء توان تولید در معادن و تحقق جهش تولید، مجموعه فعالیت‌های معادن و صنایع معدنی، میزان پتانسیل و توانمندی‌های معدنی استان فارس بحث و بررسی و تصمیمات اجرایی اتخاذ می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار