رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در هشت ماه نخست سال جاری تعداد 866 فقره جواز تاسیس ایجادی با پیش بینی سرمایه گذاری هفت هزار و 982 میلیارد تومان در استان صادر شد.
کد خبر: ۹۲۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶ 12 December 2020

به گزارش تابناک، محمود سیجانی با اشاره به رغبت به سرمایه گذاری در استان قم اظهار کرد: در هشت ماه نخست سال جاری تعداد 866 فقره جواز تاسیس ایجادی با پیش بینی سرمایه گذاری هفت هزار و 982 میلیارد تومان و پیش بینی اشتغال زایی برای 17 هزار و 55 نفر در استان قم صادر شد.

وی ادامه داد: تعداد 42 فقره جواز تاسیس توسعه ای(توسعه واحدهای موجود) در هشت ماه نخست سال جاری با پیش بینی 483 میلیارد تومان و پیش بینی اشتغال زایی برای 760 نفر در استان قم صادر شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: در مجموع تعداد کل جواز تاسیس موجود در استان، دو هزار و 74 مجوز با پیش بینی اشتغال زایی برای 47 هزار و 874 نفر و پیش بینی سرمایه گذاری 33 هزار و 732 میلیارد تومان است که این شاخص بیانگر میل و رغبت به سرمایه گذاری جدید در استان قم است.

سیجانی با اشاره به سرمایه گذاری انجام شده در استان قم اظهار کرد: تعداد 97  فقره پروانه بهره برداری ایجادی در هشت ماه نخست سال جاری با 466 میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال زایی برای دو هزار و 214 نفر در هشت ماه نخست سال جاری صادر شد.

وی ادامه داد: در هشت ماه نخست سال جاری 74 فقره پروانه بهره برداری توسعه ای(توسعه واحدهای موجود) در استان قم با 274 میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال زایی برای هزار و 86 نفر صادر شد، در مجموع تعداد دو هزار و 274 فقره پروانه بهره برداری با اشتغال زایی 58 هزار و 724 نفر و سرمایه گذاری پنج هزار و 623 میلیارد تومان در استان موجود است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: در هشت ماه نخست سال جاری 51 فقره پروانه بهره برداری در استان قم به دلیل عدم فعالیت، ابطال یا تعلیق شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار