مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل گفت: در طول سه هفته گذشته در قالب طرح شهید سلیمانی،۲۸۶ هزار عدد ماسک بهداشتی در بین مردم توزیع شده است.
کد خبر: ۹۲۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ 12 December 2020

علی پیرجاهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و در طی سه هفته گذشته، ۲۸۶ هزار عدد ماسک بهداشتی و ۳ هزار و ۲۰۰ عدد ژل ضدعفونی کننده به‌صورت رایگان در بین مردم استان توزیع شده است.

وی افزود: این اقلام با حمایت دانشگاه علوم پزشکی، ستاد اجرای فرمان امام خمینی(ره) و سپاه حضرت عباس(ع) استان تهیه شده بود که توسط گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت بسیج استان توزیع شده است.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: نقاهتگاه‌های امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) در شهرستان‌های استان نیز ایجاد شده که در صورت نیاز بیماران کرونایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پیر جاهد افزود: ساماندهی و هدایت کمک‌های مردمی و کمک‌های دستگاه‌های حمایتی و پشتیبانی استان برای کمک به بیماران کرونایی نیازمند در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در حال انجام است.

وی گفت: در راستای اجرای این طرح، بسته‌های معیشتی کمیته حمایت طرح شهید سلیمانی، توسط گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت بسیج در اختیار بیماران کرونایی نیازمند قرار می‌گیرد.

رئیس کمیته حمایت قرنطینه خانگی و غیرخانگی قرارگاه استانی طرح شهید سلیمانی استان اردبیل بیان کرد: خیرین و مردم نوع‌دوست استان می‌توانند با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود در کمک به بیماران نیازمند کرونایی استان سهیم شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار