۱۲ کیلومتر از مسیر کوهستانی و سخت گذر خط لوله انتقال نفت خام مارون به اصفهان در محدوده استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری تسطیح شد.
کد خبر: ۹۲۲۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷ 07 December 2020

مسئول ترابری سنگین شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان گفت: با توجه به اجرای طرح فیبرنوری بین مراکز انتقال نفت شماره ۵ و ۶ مارون در مجاورت خط لوله انتقال نفت خام، مسیر این خط لوله برای تردد ماشین آلات فیبرگذاری تسطیح شد.
مسعود حیدریان افزود: با تلاش کارکنان ترابری سنگین و نظارت همکاران واحد تعمیرات خط منطقه از کیلومتر ۱۹۶ مسیر خط لوله انتقال نفت خام مارون تا محدوده پل کابلی نفت و گاز واقع بر روی دریاچه سد کارون چهار به مدت ۲۰ روز به طول ۱۲ کیلومتر با تجهیزات و ماشین آلات سنگین تسطیح و آماده سازی شد.
وی گفت: در این عملیات از دو دستگاه بلدوزر، یک دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر در منطقه‌ای سخت گذر و کوهستانی بدون هیچ گونه حادثه‌ای بهره گیری شد.
مسئول ترابری سنگین شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان گفت: به منظور دسترسی سریع تیم‌های تعمیراتی و پایش مداوم وضعیت خطوط لوله انتقال انرژی، تسطیح جاده دسترسی به این خطوط از اهمیت بالایی برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار