فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اردبیل از شناسایی و دستگیری یک نفر متخلف زیست محیطی از طریق رصد تصاویر منتشر شده شکار پرنده در فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ 07 December 2020

 هاشم میرزانژاد با بیان اینکه فضای مجازی توسط یگان حفاظت محیط زیست استان رصد و پایش می شود، گفت:در هماهنگی و همکاری با پلیس فتای استان، عامل انتشار تصویر شکار چهار قطعه پرنده دراج در فضای مجازی شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

او با بیان اینکه پخش تصاویر شکار و صید پیگرد قانونی دارد, گفت: با همکاری پلیس فتای استان با انتشار دهندگان تصاویر شکار و خرید و فروش گونه حیات وحش در فضای مجازی برخورد می شود.

میرزانژاد ادامه داد: انتشار تصاویر شکار و صید و بازتاب این عمل غیر قانونی و غیر محیط زیستی در فضای مجازی که گاهاً موجب تشویق سایر افراد به انجام تخلفاتی از این قبیل می شود، تخلف محسوب و با عوامل شکار و صید غیر مجاز و نیز عوامل انتشار این گونه تصاویر برخورد می شود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اردبیل در پایان تصریح کرد: از همه هم استانی ها تقاضا داریم در صورت اطلاع و یا مشاهده انتشار تصاویری در خصوص شکار و صید حیات وحش استان در فضای مجازی، موضوع را به این اداره کل یا ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان از طریق سامانه ارتباطات مردمی 1540 اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت اقدامات لازم توسط یگان حفاظت محیط زیست و اداره حقوقی این اداره کل انجام شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار