امام جمعه اردبیل:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: فقدان فرهنگی به عنوان بزرگترین آسیب اجتماعی نسل امروزی کشور را تهدید می کند.
کد خبر: ۹۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳ 09 September 2015

به گزارش ایرنا ، آیت الله سید حسن عاملی در آیین آغاز فعالیت بنیاد هویت و مهدویت خلخال افزود: بنیادهای هویت و مهدویت نقش مهمی در پیشگیری از این آسیب بزرگ اجتماعی دارد.
وی با بیان این که بنیاد هویت و مهدویت یک تشکیلات مردمی و به دور از سیاست بازی و جناح گرایی است ، هدف از تشکیل این بنیاد در شهرهای مختلف استان را راه اندازی جریان تربیتی و انسانی آرمانی ، ایجاد فضای تربیتی مناسب برای نسل جوان جامعه و ساماندهی ذائقه معنوی و انرژی مثبت جوانان جامعه دانست.
امام جمعه اردبیل با اشاره به این که نتایج بسیار مثبتی از تشکیل بنیاد هویت و مهدویت در اردبیل ، پارس آباد ، مشگین شهر و کوثر حاصل شده اظهار کرد: مهم ترین فعالیت های این بنیاد در شهرستان های یاد شده تجلیل از نخبگان و برگزیدگان آزمون کنکور بوده و با تشکیل این
بنیاد در شهرستان مذهبی و دارای اهالی متدین و ولایی خلخال نیز در آینده نزدیک شاهد ببار نشستن ثمرات و فعالیت های فرهنگی مثبت آن خواهیم شد.
او همچنین با اشاره به افزایش روزافزون هجمه های فرهنگی بیگانه و نگرانی رهبر معظم انقلاب از گسترش استفاده از شبکه های اجتماعی در بین نسل جوان جامعه گفت: نباید نسبت به فعالیت های فضای مجازی دشمن بی تفاوت بود.
وی اظهار کرد: مقابله با تهاجم فرهنگی و ایجاد شبکه های اجتماعی برای مقابله به مثل با دشمن از جمله اهداف عالیه تشکیل بنیاد هویت و مهدویت در مناطق مختلف استان اردبیل است.
آیت الله عاملی افزود: این بنیاد یک تشکیلات کاملا غیر سیاسی و با اهداف و اساسنامه تعریف شده برای گسترش فعالیت های فرهنگی جوانان و تقویت غیرت دینی آنها با احترام به همه ادیان و مذاهب است.
حجت الاسلام امیر رشتبری امام جمعه خلخال نیز در این آیین گفت: بنیاد هویت و مهدویت خلخال مجموعه ای از گلچین و برگزیدگان دانش آموزان ، دانشجویان ، فرهنگیان ، فرهیختگان و صالحین بسیج این شهرستان است که فعالیت های فرهنگی خود را به صورت رسمی آغاز
می کند.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار