دستغیب گفت: کوچه ادیان که در بلوار «کریم خان زند» شیراز قرار دارد، فرصت در کنار هم قرار گرفتن ادیان مختلف را فراهم کرده و می تواند به عنوان نماد صلح مورد توجه قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۱۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 09 November 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید احمدرضا دستغیب»، در یکصد و چهل و یکمین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: لایحه ساماندهی کوچه ادیان شیراز با هدف حفظ اصالت تاریخی، مذهبی و فرهنگی از طریق شهرداری با پیوست فرهنگی در دستور کار شورا قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز افزود: این کوچه که در بلوار «کریم خان زند» شیراز قرار دارد، فرصت در کنار هم قرار گرفتن ادیان مختلف را فراهم کرده و می تواند به عنوان نماد صلح مورد توجه قرار بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایجاد خانه «شهریاران جوان» بیان کرد: کلیات آئین نامه این طرح مورد تایید کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز است که ر صحن شورا به رای گیری گذاشته خواهد شد.

دستغیب با اشاره به تعیین تکلیف اجرای مصوبه دستورالعمل تاسیس خانه‌های «اسباب بازی شهروند» گفت: اختلاف نظرهایی در این حوزه میان شهرداری، اداره بهزیستی و اصناف وجود دارد مقرر شده صدور مجوز و نظارت بر عملکرد آنها به بهزیستی واگذار شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار