ویژه برنامه‌های صدا و سیمای فارس در هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم (ص) اعلام شد.
کد خبر: ۹۱۳۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 01 November 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: در هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم (ص)به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یاسر جمالی معاون صدای، صدا و سیمای مرکز فارس گفت: برنامه‌های ترکیبی زنده نارنجستان ساعت ۹ تا ۱۱ و پسین دلگشا با لهجه شیرین شیرازی و بسیار شاد همراه با نمایش طنز ساعت ۱۹ تا ۲۰ از رادیو فارس پخش می‌شود، همچنین پخش ترانه‌های شاد، پیامک، گزارش‌های مردمی و ارتباط با کارشناسان مذهبی از مهم‌ترین برنامه‌های صدا مرکز فارس است.

وی اضافه کرد: برنامه‌های روح مومنانه، گنج نامه و ماهتاب، دریای مهر، مولود وحی، آیینه آفتاب و رسول مهربانی از دیگر برنامه‌های رادیو فارس در هفته وحدت است.

معاون صدای صدا و سیمای مرکز فارس گفت: ویژه برنامه طنز و ترانه به پخش سرود و ترانه‌های شاد و مناسبتی و پخش آهنگ‌های درخواستی مردم می‌پردازد و لحظات دلنشینی را در شب میلاد حضرت محمد صلوات الله علیه و آله برای شنوندگان رادیو فارس فراهم می‌آورد.

علیرضا باغبانمنش معاون سیما در خصوص اقدامات انجام شده در سیمای مرکز فارس در هفته وحدت و میلاد پیامبر رحمت صلوات الله علیه وآله گفت: در برنامه صبح پارسی که به مدت ۶۰ دقیقه از سیمای مرکز فارس پخش می‌شود با حضور کارشناسان مجرب مذهبی و پخش گزارش، وله و سرود به موضوع میلاد پیامبر رحمت صلوات الله علیه وآله و هفته وحدت می‌پردازد.

وی افزود: ویژه برنامه شبانه "فصل همدلی" به منظور گرامیداشت هفته وحدت هر شب به طور زنده از سیمای مرکز فارس ساعت ۲۱و ۱۰ دقیقه پخش می‌شود، این برنامه با دعوت از مهمانان اهل تسنن و فرهیختگان و هنرمندان فارس و کارشناسان مذهبی و پخش آیتم‌های متنوع دقایق مطلوبی را برای بینندگان خود رقم می‌زند.

باغبانمنش گفت: پخش برنامه زنده "کاشانه مهر" به مدت ۷۰ دقیقه ساعت ۱۰ صبح ویژه خانواده‌ها با موضوع میلاد نبی اکرم صلوات الله علیه و آله با بخش‌های متنوع، برنامه "زنده نگاه روز" ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه با حضور کارشناسان مذهبی، مستند برادران ویژه اهل سنت فارس و موشن گرافیک میلاد نبی اکرم صلوات الله علیه و آله، سرود و ترانه‌های شاد مذهبی را از برنامه‌های سیمای فارس در هفته وحدت نام برد.

وی اضافه کرد: طنز خودمونی، نسیم فارس دوربین مخفی، چهل تیکه، به وقت ترانه، این چند دقیقه و پخش فیلم سینمایی محمد رسول الله ساخته مجید مجیدی به مدت ۳ ساعت در شب میلاد حضرت محمد مصطفی صلوات الله علیه وآله از دیگر برنامه‌های سیمای مرکز فارس در هفته وحدت و شب میلاد نبی مکرم اسلام (ص) است.

خورشید سوار معاون فضای مجازی از تولید و انتشار ۲۰ پوستر با موضوعات سیره نبوی و اخلاق عملی پیامبر اکرم صلوات الله علیه وآله به زبان‌های فارسی، عربی، فرانسوی و انگلیسی خبر داد و گفت: طراحی و تولید بنر هفته وحدت در وب سایت فارس، بازتولید و انتشار مستند گزارشی "برادران" ویژه اهل سنت فارس، تولید و انتشار موشن استوری در صفحات اجتماعی و راه اندازی پویش #ما_ امت_ محمدیم از برنامه‌های این معاونت صدا و سیمای مرکز فارس در هفته وحدت است.

ابوالحسن کرمی معاون خبر صدا و سیمای مرکز فارس گفت: تهیه و پخش گزارش‌های تولیدی در خوصوص پیامبر نور و رحمت (ص) و ارسال به حوزه‌های ستادی برای پخش از شبکه‌های ملی و و اخبار سراسری همچنین تهیه و پخش مصاحبه، گزارش و انعکاس پیام‌های مردمی از سراسر استان فارس بوسیله خبرنگاران آزاد شهرستان‌ها از مهمترین برنامه‌های خبری این معاونت محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار