۱۳ خانواده دیگر در فارس بر اثر کرونا داغدار شدند.
کد خبر: ۹۰۸۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷ 13 October 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ نفر دیگر در فارس جان باختند که با این تعداد، آمار جان باختگان کرونا در فارس به هزار و ۱۰۵ نفر رسید.
دکتر علی اکبری افزود: از ابتدای شیوع این بیماری تا امروز ۳۱۶ هزار و ۴۸۸ مورد تست در آزمایشگاه‌های تشخیصی مولکولی استان انجام شده که ابتلای ۶۳ هزار و ۸۱۸ نفر به قطعیت رسیده است.
وی گفت: از مجموع هزار و ۸۰ بیمار بستری مشکوک و علامت دار به بیماری کرونا، ۱۳۱ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و خدمات درمانی دریافت می‌کنند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: ۵۷ هزار و ۳۷۱ مبتلا به کروناویروس در فارس از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.
دکتر اکبری با اعلام اینکه ۱۵۱ مورد در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری شده اند، هشدار داد: در روز‌های اخیر، تعداد موارد مثبت و موارد بستری در بیمارستان‌ها به شدت افزایش یافته است.
معاون درمان دانشگاه با تاکید بر استفاده مردم از ماسک منزل تا منزل، از هم استانی‌های عزیز خواست تا ضمن استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات، شستشو و ضدعفونی کردن مرتب دست‌ها و رعایت فاصله فیزیکی را نیز جدی بگیرند.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار