رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:مدرک گرایی در کشور دیگر اثرگذار نیست بلکه باید مدرک در کنار تجربه و مهارت باشد و اگر این دو مؤلفه در کنار یکدیگر باشد می‌توان انتظار داشت که کشور به سمت تعالی حرکت کند.
کد خبر: ۹۰۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 05 October 2020

تابناک فارس به نقل از مهر: فریدون عباسی صبح دوشنبه در شورای مهارت استان فارس بیان کرد: آموزش‌های که در مراکز علمی کشور به دانش جویان داده می‌شود دارای نقصان بسیار زیادی است و باید فکری به حال مدرک گرایی در استان‌ها و کشور کرد.

وی ادامه داد: مدرک گرایی در کشور دیگر اثرگذار نیست بلکه باید مدرک در کنار تجربه و مهارت باشد و اگر این دو مؤلفه در کنار یکدیگر باشد می‌توان انتظار داشت که کشور به سمت تعالی حرکت کند.

نماینده مردم کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فارس در مرکز استراتژیک کشور واقع شده است و باید از این مؤلفه در بهره گیری از ظرفیت‌های علمی و مهارت آموزی بهره برداری کرد و خدمات آموزش مهارتی نیز به سایر استان‌ها ارائه شود.

وی ادامه داد: باید تمرکز زدایی از مراکز آموزشی در تهران برداشته شود و به سایر استان‌ها نظیر فارس اعطا شده تا شاهد ایجاد ارزش افزوده در حوزه آموزش در فارس برسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار