مدیر منطقه 10 عملیات انتقال گاز خبر داد
مدیر منطقه 10 عملیات انتقال گاز از افزایش حجم تولید گاز شیرین در سطح کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 07 September 2015
علی نصیحت‌کن صبح امروز در حاشیه بازدید از اجرای طرح‌های انتقال گاز در استان بوشهر اظهار داشت: عملیات اتصال خط پنجم سراسری انتقال گاز به فاز 13 پالایشگاه پارس جنوبی با موفقیت به انجام رسید، این عملیات از 31 مردادماه سال جاری در شهرستان عسلویه آغاز و پس از 10 روز کار شبانه‌روزی به پایان رسید.

نصیحت‌کن بیان داشت: اجرای این پروژه به دلایل وجود گازترش از حساسیت بالایی برخوردار بود که با توکل به خداوند و همت کارکنان این منطقه اجرای این مهم با انجام مراحل تخلیه و برشکاری اصولی خط لوله به انجام رسید.

وی افزایش حجم تولید گاز شیرین در سطح کشور و تأمین خوراک پالایشگاه فاز 13 پارس جنوبی در شهرستان عسلویه را از اهداف مهم این پروژه برشمرد.

مدیر منطقه 10 عملیات انتقال گاز در ادامه خاطرنشان کرد: همزمان با اجرای این پروژه عملیات برشکاری خط 32 اینچ بین فازی به‌منظور اتصال پالایشگاه‌های فازهای 20 و 21 پارس جنوبی به شبکه سراسری نیز با موفقیت به انجام رسید.

نصیحت‌کن بیان کرد: کارکنان منطقه 10 عملیات انتقال گاز در یک‌ماهه گذشته در راستای راه‌اندازی فازهای مجتمع پالایشگاهی پارس جنوبی و همچنین افزایش حجم صادرات گاز پروژه‌های متعددی را به انجام رسانده‌اند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار