برای چهارمین سال پیاپی
برگزاری این نمایشگاه در حالی اهمیت پیدا می کند که امسال انتقادهای بسیاری به جشنواره لاله های البرز که هر ساله در آسارا برگزار می شود، مطرح بود. اردیبهشت ماه امسال هفدهمین جشنواره ملی لاله‌ها در حالی برگزار شد که برنامه‌ریزی مناسبی برای جشنواره انجام نشده بود.
کد خبر: ۹۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶ 06 September 2015
به گزارش تابناک - البرز: نمایشگاه گل و گیاه کرج برای چهارمین سال پیاپی در پارک شهید چمران این شهرستان افتتاح شد.
مراسم افتتاح این نمایشگاه با حضور آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه و خطیب جمعه شهرستان کرج و مدیران و مسئولان مدیریت شهری مرکز استان البرز برگزار شد.
برگزاری این نمایشگاه در حالی اهمیت پیدا می کند که امسال انتقادهای بسیاری به جشنواره لاله های البرز که هر ساله در آسارا برگزار می شود، مطرح بود.
اردیبهشت ماه امسال هفدهمین جشنواره ملی لاله‌ها در حالی برگزار شد که  برنامه‌ریزی مناسبی برای جشنواره انجام نشده بود.
به عنوان نمونه برای اعلام تاریخ و زمان گشایش نمایشگاه، میان چند مدیر استان از جمله مدیر سابق میراث فرهنگی و دبیرخانه جشنواره اختلافاتی ایجاد شد.
به همین دلیل دبیرخانه جشنواره اظهارات مدیران دستگاه‌ها را تکذیب می‌کرد.
این رویکرد دبیرخانه جشنواره ملی لاله‌های البرز موجب شد که برای نخستین بار در ادوار گذشته، میراث فرهنگی و گردشگری استان البرز در برگزاری تور گردشگری جشنواره با موانعی روبه‌رو شود.
عدم اطلاع‌رسانی دبیرخانه جشنواره و عدم برنامه‌ریزی مناسب مانند زودتر برگزار شدن جشنواره، در نهایت موجب شد که جشنواره فوق با استقبال اندک و سرد مردم برگزار شود. 
به همین دلیل امیدواری های بسیاری به نمایشگاه گل و گیاه کرج به عنوان جایگزین مناسبی برای جشنواره لاله ها وجود دارد.
در این مراسم کولیوند و اکبریان نمایندگان کرج در مجلس شورای اسلامی، محمود دادگو رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کرج، علی ترکاشوند شهردار، برخی از مدیران ‌کل استان البرز حضور داشتند.
در نمایشگاه گل و گیاه کرج بیش از 130 غرفه که در حوزه تولید و عرضه گل های زینتی و گیاهان مختلف و متنوع فعالیت دارند، حضور دارند.
نمایشگاه فوق به طور رسمی از فردا آغاز به کار کرده و به مدت 5 روز نیز دایر خواهد بود.
یکی از مهمترین نکات این نمایشگاه ساخت فرش گل از گیاهان دارویی به مساحت بیش از 2 هزار و 500 متر مربع است.
همچنین برای نخستین بار گل رز طلایی تولید شده در البرز در نمایشگاه گل و گیاه کرج عرضه می شود.
در مراسم افتتاح این نمایشگاه علی ترکاشوند شهردار کرج طی سخنانی بر ضرورت تلاش همگانی برای بازگردادن هویت باغ شهری کرج تاکید کرد.
وی اظهار داشت: تحقق این مهم نیازمند حضور و مشارکت همگانی و به ویژه دستگاه های اجرایی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار