طهایی همچنین در نشست فوق به دیدارهای مردمی خود در هفته دولت اشاره کرد و مدعی شد: هفته دولت ارتباط بسیار نزدیکی با مردم برقرار کردیم و برخی از مردم آمده بودند تا از اقداماتی که در یک سال اخیر صورت گرفته بود، قدردانی کنند!
کد خبر: ۹۰۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰ 06 September 2015
به گزارش تابناک البرز: نشست شورای اداری استان البرز بعد از ظهر امروز به ریاست سید حمید طهایی عالی ترین نماینده دولت در این استان برگزار شد.
در جلسه فوق نیز رسانه های منتقد عملکرد استانداری البرز دعوت نبودند. 
در این ارتباط تابناک طی گزارشی که هشتم مردادماه منتشر شد، نوشته بود: "طی روزهای اخیر جلسه ای در استانداری البرز به ریاست سید حمید طهایی برگزار شده که محور اصلی این جلسه بررسی اخبار رسانه های البرز درباره عملکرد استانداری است. در این جلسه صمدی به اتفاق موسوی ( 2 مشاور طهایی) به استاندار البرز مشاوره عجیبی داده اند که در نوع خود کم نظیر است. 
یکی از افراد حاضر در جلسه فوق به خبرنگار تابناک البرز گفت: در این جلسه موضوع افزایش انتقاد از دولت مورد بررسی قرار گرفت و مشاوران استاندار معتقد بودند که رسانه های منتقد دولت محتوای گزارش ها و اخبار خود را از نمایندگان استانی جمع آوری کرده و باید نمایندگان رسانه های منتقد دولت به ویژه رسانه های اصولگرا در البرز بیش از گذشته تضعیف شوند تا دسترسی به اطلاعات و اخبار نداشته باشند. 
این منبع آگاه افزود: مشاوران استاندار پیشنهاد دادند که در ابتدا باید خبرنگاران منتقد دولت در البرز تحت فشار قرار گرفته و به نوعی بایکوت شوند و از حضور آنها در برنامه های خبری استانداری البرز جلوگیری گردد."
پس از انتشار این گزارش از سوی تابناک البرز، حجت الله ملاصالحی معاون سیاسی استانداری البرز در گفت وگو با خبرنگار ما برگزاری این جلسه را تکذیب کرد، اما همچنان شاهد رفتار تبعیض آمیز با رسانه های منتقد در البرز هستیم.
به عنوان نمونه به دنبال این مشاوره عجیب، خبرنگاران و رسانه های منتقد به جلسات مهم استانداری البرز دعوت نمی شوند و امروز نیز از دعوت آنها به جلسه شورای اداری استان جلوگیری شد.
خبرنگار تابناک برای اطلاع از مباحث مطرح شده در نشست شورای اداری استان البرز تلاش کرد و شنیده ها حاکی از آن است که در این جلسه استاندار البرز به نکات مهمی اشاره کرده است.
خبرگزاری رسمی دولت (ایرنا) با انتشار بخش هایی از سخنان سید حمید طهایی به نقل از وی نوشت: در دولت تدبیر و امید بنای کار بر شفافیت در کارها است و تلاش می کنیم با راه اندازی دولت الکترونیک تا پایان سال 94 بسیاری از آسیب های موجود را کاهش دهیم تا اعتماد ایجاد شده مردم به دولت روز به روز قوی تر و مستحکم تر شود.
طهایی با بیان اینکه یکی از شاخصه های سرمایه گذاری مناسب بودن فضای کسب و کار است، افزود: هر چقدر بی بند و باری های قانونی کمتر باشد جذب سرمایه گذاران خارجی به راحتی صورت خواهد گرفت.
استاندار البرز یادآور شد: هر چه بی بندو باری قانونی، بده بستان، رشوه و فساد اداری بیشتر باشد درصد جذب سرمایه گذاران نیز به همان نسبت کمتر خواهد شد، امیدوارم همه دستگاه ها در کمتر کردن این معضل پیشگام باشند تا با رفع کردن موانع در جهت رشد استان گام برداریم.
اظهارات صریح طهایی به نوعی تاییدی بر وجود " بی بند و باری قانونی، بده بستان، رشوه و فساد اداری" در البرز است و به همین دلیل وی به صراحت از دستگاه ها خواسته است تا " در کمتر کردن این معضل پیشگام باشند"
اظهارات فوق در حالی بیان شد که چندین ماه قبل برخی از رسانه ها و حتی نماینده ولی فقیه در استان البرز، مطالبی از این دست را بیان کرده بودند.
از جمله آنکه چندی پیش آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و خطیب جمعه کرج با بیان اینکه  به "کم‌راضی بودن در امور" شایسته جامعه استان البرز نیست، گفته بود: مسئولانی که کار خود را درست انجام نمی‌دهند باید به فکر باشند.
وی با اشاره به برخی مفاسد اجتماعی و اخلاقی موجود در جامعه بیان کرد: با این وضیعیت که مسائل درجه 3 اهمیت بیشتری برای مسئولان البرزی دارد، امیدی به پیشرفت امور ندارم.
امام جمعه کرج همچنین تاکید کرده بود که استان البرز به خواب رفته است.
انتشار سخنان خطیب جمعه کرج از سوی رسانه ها موجب انتقاد شدید مدیران استانداری از رسانه های منتشر کننده این سخنان شد و حال امروز استاندار خود به برخی از مشکلات اعتراف کرده است.
طهایی همچنین در نشست فوق به دیدارهای مردمی خود در هفته دولت اشاره کرد و مدعی شد: هفته دولت ارتباط بسیار نزدیکی با مردم برقرار کردیم و برخی از مردم آمده بودند تا از اقداماتی که در یک سال اخیر صورت گرفته بود، قدردانی کنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
مردم اومده بودند از اقدامات قدردانی کنند !!! شما باور میکنید ؟؟؟ کدوم اقدامات ؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار