کد خبر: ۹۰۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶ 06 September 2015
رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری یک قاچاقچی و کشف بیش از 400 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق در رشت خبر داد.
خبرگزاری فارس: دستگیری قاچاقچی تلفن همراه در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فرهاد فلاح‌کریمی بعد از ظهر امروز در نشست انتظامی استان با اشاره به کشف گوشی‌های قاچاق در استان اظهار کرد: فعالیت تعدادی افراد سودجو و قاچاقچی در بازار رشت توسط گزارش‌های مردمی به پلیس آگاهی رسید.

وی با بیان اینکه افراد مذکور اقدام به عرضه و پخش گوشی‌های تلفن همراه مجاز به همراه قاچاق انواع گوشی‌های خارجی می‌کردند، افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این زمینه وارد عمل شدند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با اشاره به اینکه با حضور نمایندگان اداره کل تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان متهم مذکور دستگیر شد، گفت: متهم 52 ساله و صاحب یک واحد صنفی پخش گوشی تلفن همراه بود.

وی از کشف 442 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق از واحد صنفی مذکور خبر داد و یادآور شد:  ارزش ریالی گوشی‌های کشف شده حدود یک‌ میلیارد و 300 میلیون ریال است.

فلاح‌کریمی از شهروندان گیلانی خواست هرگونه تحرکات مشکوک در زمینه قاچاق و عتیقه‌جات را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و یا شماره 2188551 اطلاع دهند.

وی خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی رشت معرفی شد.

فرمانده پلیس راه گیلان نیز در نشست مذکور از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت که راکب آن فاقد هرگونه مدرک شناسایی بود، خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه پلیس راه جمال‌آباد لوشان پس از استعلام وضعیت موتورسیکلت متوجه شدند که موتورسیکلت مذکور روز گذشته در تهران به سرقت رفته است.

مهیار رستگار یادآور شد: اقدام‌های قانونی درباره متهمان و موتورسیکلت‌های سرقتی صورت گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار