معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به روند کاهش تشکیل پرونده در مقایسه با پنج ماه سال گذشته گفت: چهار هزار و ۳۷۳ پرونده در پنج ماهه نخست امسال برای متخلفان صنف‌های مختلف کرمانشاه تشکیل شد.
کد خبر: ۸۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ 06 September 2015

عباس سجادی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به تعداد تخلف‌های گزارش شده پنج ماهه امسال اظهار داشت: در این مدت با بازرسی‌های انجام شده چهار هزار و 866 تخلف توسط  بازرسان این سازمان، اتحادیه‌ها و مجمع امور صنفی بررسی و ثبت شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه علاوه بر بازرسی‌های این سازمان بازرسان اتحادیه‌ها و مجمع امور صنفی نیز برای جلوگیری از تخلف اصناف بازرسی‌هایی انجام می‌دهند، گفت: تعداد گشت‌های مشترک این سازمان در پنج ماهه سال 94، 506 مورد بوده است.

وی افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در صورت نیاز همکاری لازم را با هر دستگاهی از جمله تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، فرمانداری، پخش فرآورده‌های نفتی، شبکه بهداشت، اداره استاندارد و میراث فرهنگی دارد.

سجادی‌راد تعداد گزارشات مردمی که با شماره 124 اعلام می‌شود را دو هزار و 205 مورد بیان و عنوان کرد: در پنج ماهه نخست امسال با همکاری بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه و دیگر بازرسان 81 هزار بازرسی از صنف‌های متخلف به عمل آمده که در نهایت منجر به تشکیل چهار هزار و 373 پرونده شده است.

وی بیشترین تخلف را مربوط به صنف میوه و تره‌بار دانست و اظهار کرد: بر اساس بازرسی‌های انجام شده، اصناف عرضه کننده اقلام خوراکی همچون گوشت قرمز، مرغ و نان نسبت به دیگر صنف‌ها تخلفات بیشتری داشته‌اند و همکاری‌های مردم در گزارش تخلفات که یکی از برنامه‌های نظارتی این سازمان است و در کاهش تخلفات سهم بسزایی دارد.

سجادی‌راد پیرامون سیاست‌ها و راهبردهای بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه گفت: نظارت بر بخش خدمات با محوریت بازرگانی داخلی، بر بخش صنعت با محوریت معاونت امور صنایع و معادن و ارتقاء کیفیت نظارت‌ها از دیگر برنامه‌های نظارت و بازرسی  محسوب می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار