کد خبر: ۸۹۷۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶ 10 September 2020
حجت الاسلام صباحی از تجمع اعتراض آمیز مردم انزلی در اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم و کلام الله قرآن مجید در نماز جمعه این هفته خبر داد.
 

 

حجت الاسلام « عباس صباحی » امروز (پنج شنبه، 20 شهریور ) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی اظهار داشت: در پی اهانت  نشریه فرانسوی که تحت لوای استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی به ساحت مقدس پیامبر اعظم و مقدسات مسلمانان صورت گرفت، مردم شهرستان انزلی در نماز عبادی سیاسی جمعه( 21 شهریور ) اعتراض خود را به گوش جهانیان خواهند رساند.

 

رییس تبلیغات اسلامی و دبیر ستاد اقامه نماز بندرانزلی خاطرنشان کرد: جهت محکومیت این عمل غیر اخلاقی این هفته نمازگزاران و مردم بندر انزلی پس از نماز جمعه در صحن مصلا تجمع کرده و باری دیگر یک صدا انزجار خود را از دشمنان قسم خورده اسلام ناب محمدی و حرمت شکنان به مقدسات اعلام می کنند.

 

وی متذکر شد: ما مردم انزلی همانند مقام معظم رهبری نسبت به این حرکت سخیف خصوصا دولت مکار فرانسه که بارها در عرصه‌های مختلف کینه و دشمنی خود را با مسلمانان خصوصا ملت بزرگ ایران نشان داده اند ، شدیدا محکوم می‌کنیم.

 

صباحی از اقشار مختلف انزلی دعوت کرد تا با شرکت پرشور در نماز جمعه این هفته نسبت به اینگونه توهین ها بی تفاوت نمانده و با صدای بلند به این مسئله اعتراض کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار