علی رضایی در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت : باید اعتباراتی با نام و عنوان مشخص به شهرستان های شرق استان کرمانشاه تخصیص یابد تا نسبت به محرومیت زدایی و اشتغالزایی در شهرستان هاکار کنیم.
کد خبر: ۸۹۶۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 06 September 2020

دکتر علی رضایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:حوزه های انتخابیه که من در آن فعالیت خواهم کرد از نظر  زیر ساخت ها دارای عقب ماندگی های تاریخی هستند و محرومیت بسیار بالاست ولی وضعیت هرسین نگران کننده تر است .

وی خاطر نشان کرد:بر اساس آمار رسمی هرسین ۱۰ هزار نفر ، کنگاور ۷ هزار نفر و صحنه ۴ هزار نفر بیکار دارد و این آمارها بسیار جای تاسف و نگرانی دارد.

نماینده مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی افزود:شهرستان هرسین بعنوان یکی از شهرستان های دارای شاخص فلاکت معرفی شده است و باید تلاش کنیم این شهر را از فهرست ۳۱ شهرستان دارای فلاکت کشور خارج کنیم وبه هر اندازه که منابع دولتی اجازه می دهد باید محرومیت را از شهرستان بزداییم.

رضایی تاکید کرد:شهرستان های غربی استان از‌ محل اعتبارات سیل و زلزله به منابع و بودجه کافی دست یافتند ولی شهرستان های شرق استان کما فی السابق آن محرومیت را دارند و ما می خواهیم منابعی را با نام و عنوان مشخص به شهرستان های هرسین ، صحنه و کنگاور تخصیص یابد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار