رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهلران گفت : از ابتدی محرم تا کنون بیش از 800ویژه برنامه محرم با راعایت پروتوکل های بهداشتی در سطح شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹ 31 August 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت‌الاسلام عبدالعلی چراغچی در گفتگو با خبرنگار ما تصریح کرد: امسال مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش علی رغم شیوع ویروس کرونا با شکوه خاصی با رعایت تمام پروتوکل های بهداشتی در سطح شهرستان دهلران برگزار شد.

وی بیان داشت : برگزاری جلسات هماهنگی با مسئولین استانی و شهرستانی ، اعضای ستاد مبارزه با کرونا ،نیروی نظامی و انتظامی، تشکلهای تخصصی شورای هیات مذهبی و کانون مداحان شهرستان برای بررسی نقاط ضعف و قوت مراسمات به صورت مستمر در دستور کار این اداره قرار داشت.

چراغچی افزود : ایجاد فضای مناسب ارتباطی با هیات مذهبی از طریق فضای مجازی هماهنگی و انسجام با فعالان رسانه ای به ویژه خبرنگاران برای پوشش مراسمات محرم در شهرستان به صورت قابل قبولی صورت گرفت .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهلران گفت : امسال 60هیات مذهبی فعال در شهرستان مراسمات محرم را با رعایت کلیه مقررات بهداشتی و استفاده از ماسک و ... برگزار کردند و مردم هم با رعایت فاصله اجتماعی در مراسمات شرکت کردند.

چراغچی خاطرنشان کرد: برابر هماهنگی های انجام شده امسال تمام مراسمات با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز و خارج از مساجد و حسینه ها در سطح شهرستان انجام شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار