بعد از استعفای دو فرماندار در عرض 4 ماه
سئوالی که پیش می آید این است که چرا تمامی گزینه های معرفی شده برای فرمانداری پارس آباد همگی جزو فرمانداران سایر شهرستانها هستند و چه لزومی دارد فرماندار یک شهرستان را برداریم تا جای خالی فرماندار شهرستان دیگر را پر کنیم؟
کد خبر: ۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۲ 28 February 2015

به دنبال استعفای ناصر نصیری فرماندار پارس آباد برای شرکت در انتخابات مجلس آینده، گزینه های مختلفی برای تصدی مسئولیت فرماندار پارس آباد مطرح شده است.

به گزارش تابناک اردبیل، اهمیت این بحث زمانی بیشتر می شود که بدانیم شهرستان پارس آباد در عرض 4 ماه اخیر استعفای دو فرماندار را تجربه کرده است.

حالا مردم پارس آباد انتظار دارند دولتمردان تدبیر و امید در استان این دفعه در انتصاب فرماندار جدید ثبات مدیریتی در این شهرستان را مد نظر داشته باشند و کسی را برای این پست انتخاب کنند که حداقل یکسال بر سر مسئولیت خود باقی بماند.

اگر چه نام امامی فرماندار شهرستان مشگین شهر در بین گزینه های مطرح شده وجود دارد اما برخی منابع آگاه می گویند احتمال انتصاب مهدی احمدی فرماندار فعلی خلخال به سمت فرمانداری شهرستان پارس آباد زیاد است و به نوعی بیشتر کارها در این خصوص انجام شده است. برخی ها هم آرام حلیم فرماندار کنونی بیله سوار را قوی ترین گزینه می دانند زیرا احتمال توافق استاندار و برومند بر سر انتخاب وی قوی تر از سایر گزینه هاست.

اما سئوالی که در اینجا پیش می آید این است که چرا تمامی گزینه های معرفی شده برای فرمانداری پارس آباد تاکنون همگی جزو فرمانداران سایر شهرستانها بوده اند و چه لزومی دارد بدون آنکه مشکل خاصی وجود داشته باشد، فرماندار یک شهرستان را برداریم تا جای خالی فرماندار شهرستان دیگر را پر کنیم؟


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار