فرمانده سپاه کربلا مازندران از احداث سه دهکده مقاومت در شهرهای مختلف مازندران خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 05 September 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سردار محمد حسین بابایی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه آمل در حسینیه ثارالله (ع) این شهرستان اظهار کرد: کار در مملکت اسلامی باعث افتخار بوده و پاداش زیادی در برابر خداوند دارد.
وی با اشاره به وضعیت سیاسی روز منطقه، افزود: مقام معظم رهبری جهاد اقتصادی را جهاد مقدس می‌دانند، پس باید فرماندهان سپاه پاسداران وظیفه دارند نیروها را برای جهاد مقدس اقتصادی و فرهنگی به‌کارگیری کنند.
سردار بابایی با اعلام تأکیدات مقام عظمای ولایت به دولت و مجلس در ارتباط با اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: سپاه با ظرفیت بزرگ و نیروهای آماده بسیج به‌خوبی وارد عمل شده است.
وی با اعلام اینکه هنوز اقتصاد مقاومتی برای بسیاری از افراد مشخص نشده است، تصریح کرد: تنها راه نجات کشور در شرایط فعلی روی آوردن به اقتصاد مقاومتی است.
فرمانده سپاه کربلا مازندران با تأکید بر اینکه براساس سیاست‌های اعلام شده اقتصاد مقاومتی باید از خام‌فروشی و واردات محصولات خودداری شود، گفت: در مقابل باید کیفیت کالاهای ایرانی نیز افزایش یابد تا مردم به سمت کالاهای خارجی نروند.
این مسئول متذکر شد: نباید واردات بی‌رویه و بدون حساب و کتاب مانعی برای پیشرفت کشور شود و جنس خارجی ارزان‌تر از اجناس داخلی به دست مردم برسد.
سردار بابایی با اشاره به اینکه بعد از جنگ جهانی دوم مردم کشوری همانند آلمان جهت پیشرفت‌ کشورشان بدون دریافت حق‌الزحمه‌ای اضافه کار می‌کردند، گفت: باید همه مردم و مسئولان برای پیشرفت کشور در مسیر آبادانی و تعالی گام بردارند.
وی با اعلام اینکه سپاه مازندران حامی دولت و مردم است، افزود: بسیج فرهنگی است که در دل همه ادارات و مردم جای دارد و مسئولان باید مولفه‌های جهاد اقتصادی را در قالب اقتصاد مقاومتی اجرایی کنند.
سردار بابایی متذکر شد: جهاد فرهنگی از دیگر وظایف مسئولان است، زیرا جوانان این مملکت باید افرادی شهادت‌طلب، مومن و با احساس مسئولیت بوده و باید به اهل بیت(ع) و امام حسین (ع) اقتدا کنند.
وی با تأکید بر اینکه جوانان کشور در جنگ تحمیلی با مقاومت مقابل بیش از 45 کشور دنیا که رژیم بعث را حمایت کامل می‌کردند توانستند به پیروزی برسند و هنوز هم دشمنان در تعجب آن مانده‌اند،گفت: سپاه نباید هم‌ارز برخی ادارات دیده شود.
سردار بابایی با اشاره به اینکه برای ترویج فرهنگ اسلام ناب و تبلیغ چهره واقعی اسلام به‌صورت منطقه‌ای برنامه‌ریزی داریم، ادامه داد: در بحث زیرساخت‌ها در سپاه ناحیه آمل نیازهای زیادی وجود دارد هرچند این شهرستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و شهری عالم‌پرور، نخبه‌پرور و دارای دانشمندان بزرگ است.
فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه فرهنگسرای مقاومت و مشاهیر شهر هزار سنگر و دهکده مقاومت در این شهرستان ساخته می‌شود،گفت: براساس ابلاغ کشوری ساخت یک دهکده مقاومت در هر استان پیش‌بینی شده است ولی این تعداد در مازندران تعداد سه دهکده سلامت است که علاوه بر مرکز مازندران، در شهرستان آمل و یکی از شهرهای غرب مازندران راه‌اندازی می‌شود.
این مسئول بیان کرد: در زمینه جهاد فرهنگی از موضوعات مهم اعزام راهیان نور به غرب و جنوب کشور است که تأثیر زیادی در زندگی نسل جوان و مردم دارند و مسئولان باید آن را جدی بگیرند.
سردار بابایی با تأکید بر اینکه موضوع حلقه صالحین و نظام تربیتی شجره طیبه بسیج مورد توجه مسئولان پایگاه‌های مقاومت باشد، گفت: با این طرح باید بسیجی بصیر، سیاسی، مومن، آگاه به مسائل روز و بینا تربیت شود.
وی با قدردانی از تلاش‌های علی خادم فرمانده سابق سپاه ناحیه آمل که در مدت خدمت یک‌سال و نیم خود خدمات زیادی ارائه دادند، بیان کرد: حکمت داجلیری نیز باید در این شهرستان خدمات ارزنده‌ای از خود به یادگار بگذارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار