درشهرستان ملکشاهی به تبعیت از کل استان و همچنین کشور، سرعت اینترنت نیازمند ارتقای بیشتر است
کد خبر: ۸۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰ 05 September 2015

به گزارش تابناک ایلام،اغلب مشترکین عمومی و اداری در شهرستان ملکشاهی از اختلال و سرعت پایین اینترنت شاکی هستند و خدماتی که امروزه بطور گسترده ای تحت شبکه جهانی وب انجام می گیرند از این معضل تاثیرپذیربوده و باکندی ارائه می شوند.

باتوجه به پیشرفت علمی و فناوری دنیای مدرن و دنیای ارتباطات آنلاین(برخط) امروزه اینترنت جز لاینفک زندگی روزمره نیزشده است و اغلب ارتباط اداری، شخصی، علمی، تجاری و ... از راه شبکه جهانی وب امکان پذیراست. بعنوان مثال امروزه افراد درمنزل و از طریق اینترنت بلیط سفرهای خود را مانند قطار و هواپیما تهیه می کنندیا خریدهای خود را اینترنتی انجام می دهند. گاهی هم نامه ها و مدارک و اسناد خود را از طریق آن ارسال و دریافت می کنند. و گاهی از راه اینترنت از آخرین اخبار و اطلاعات روز دنیا بهره مند می شوند.قبوض را اینترنتی پرداخت می کنند و از راه اینترنت به حسابهای بانکی خود دسترسی محض دارند. خلاصه اینکه بسیاری از فعالیتهای روزمره جهان امروزی وایسته به شبکه اینترنت شده است.
باتوجه به گستردگی کاربرد اینترنت در زندگی، سرعت اینترنت از ضروریات توسعه جامعه در همه بخشهای خدماتی و عمومی است و توجه ویژه به این امر بویژه توسعه زیرساختهای آن در مناطق دورافتاده نیازمند همت هرچه بیشتر دستگاههای اجرایی می باشد.

درایران بطور کلی از لحاظ سرعت اینترنت وضعیت مطلوبی نداریم و همین امر در مناطق دورافتاده تر و کاربردهای عمومی تر بویژه اشتراک خانگی از وضعیت بدتری رنج می برد. ازسویی دیگر هزینه های اشتراک خطوط اینترنت تقریبا خیلی بالاست و تناسبی با سرعت آن ندارد. گاهی این هزینه از طریق قبوض تلفن دریافت می شود که نسبت به میانگین جهانی نرخ آن و نسبت به کیفیت و کمیت خدمات قابل مقایسه نمی باشد.

درشهرستان ملکشاهی به تبعیت از کل استان و همچنین کشور، سرعت اینترنت نیازمند ارتقای بیشتر است که امیدواریم مسئولین مربوطه این موضوع را بویژه در برنامه های سال 94 (سال همدلی و هم زبانی) در راس توجه قرار دهند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار