کد خبر: ۸۹۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳ 05 September 2015

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرج گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی مقدمات خدمات‌رسانی به محصلان و توسعه خدمات تاکسیرانی در اول مهر در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ‌پرویز اسکندری ظهر امروز در جریان هماهنگی برنامه‌های فصل بازگشایی مدارس اظهار کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که در این زمینه انجام شده است برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه رانندگان سرویس مدارس است.

وی تأکید کرد: در این راستا تمامی دغدغه‌ها، حساسیت و موارد مهم به فعالان این بخش گوشزد شده و از آنها خواسته‌ایم تا با انجام معاینات لازم و رفع نقص‌های فنی خودروها، مقدمات امنیت محصلان را فراهم آورند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرج بیان داشت: با توجه به رسالت مهمی که رانندگان سرویس مدارس در جابه‌جایی دانش‌آموزان بر عهده دارند، توجه ویژه به زیبایی و ظاهر مناسب خودروها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که آنها امانت‌دار آینده‌سازان فردای این مرز و بوم هستند و باید اعتماد خانواده‌ها را به خود جلب کنند.

*لزوم حضور سرپرستان خطوط تاکسیرانی در ساعت پیک در محل خطوط

اسکندری در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر لزوم حضور سرپرستان خطوط تاکسیرانی در ساعت پیک در محل خطوط تأکید کرد و گفت: سرپرستان خطوط تاکسیرانی صبح‌ها و عصرها باید در محل خطوط حضور داشته باشند تا ضمن نظارت ویژه بر روند فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی تاکسی‌داران به شهروندان مانع از تشدید ترافیک به خصوص در آغازین روزهای بازگشایی مدارس باشند.

وی بر تشدید نظارت‌ها از سوی تیم‌های ویژه این مجموعه بر فعالیت خطوط خبر داد و تصریح کرد: با آن دسته از تاکسی‌دارانی که با زیر پا گذاشتن قانون نسبت به اجحاف حقوق مسافران و شهروندان اقدام کنند، به شدت برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

*تهیه لباس فرم ویژه رانندگان سرویس مدارس

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود بر تهیه لباس فرم ویژه رانندگان سرویس مدارس تأکید کرد و گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شده از سوی سازمان تاکسیرانی برای رانندگان تاکسی‌های خطوط ثابت و گردشی نیز لباسی متحد‌الشکل تهیه می‌شود که این مهم تا پایان سال جاری محقق خواهد شد.

به گفته وی، در آینده‌ای نزدیک و با طراحی لوگوی ویژه سرویس مدارس، خودروهای فعال در این بخش از دیگر تاکسی‌ها تشخیص داده خواهند شد و تیم‌های نظارتی سازمان به راحتی بر فعالیت آنها نظارت دقیق خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار