امام جمعه بوانات گفت: تعرضاتی از جانب استان یزد به مرزهای شهرستان بوانات صورت گرفته اما مسئولین استانی اهمیتی نمی دهند.
کد خبر: ۸۹۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰ 05 September 2015

به گزارش تابناک یزد،سایت جنوب پرس نوشت:حجت الاسلام علی مدد زارع امام جمعه شهرستان بوانات در خطبه های نماز به موضوع مرزهای شهرستان با استان یزد اشاره کرد و اظهار داشت: خبرهای زیادی در خصوص تعرض استان یزد به مرزهای شهرستان شنیده شده و بارها نیز اتفاق افتاده است و قسمتی از خاک استان و شهرستان را تصرف کرده اند اما این موضوع برای مسئولین استانی بی اهمیت است و به عنوان هشدار به مسئولين سياسي استان عرض مي کنم که نسبت به اين موضوع حساسيت نشان دهند و اهمال به هيچوجه پذيرفتني نيست.

امام جمعه بوانات همچنین به افتتاح گاز دهستان سیمکان اشاره کرد و ضمن تشکر از مسئولین خواستار تسریع در نصب علمک برای این مجموع روستاها شد و افزود: اين کار ارزشمند ضمن تشکر يک جمله اي لازم دارد و آن پيگيري و اصرار بر نصب علمک ها است تا ان شاء الله مردم اين دهستان امسال زمستانشان را بدون دغدغه گاز آغاز کنند. همچنين طرح مهم ديگر کلنگ زني فاز دوم گاز مزايجان بود که اميدواريم برطبق قول داده شده انجام و پيشرفت کند، ان شاء الله گاز دهستان باغ صفا نيز هرچه سريعتر شروع شود.

خطیب جمعه بوانات در جای دیگری از خطبه های نماز ضمن اشاره به سالروز شهادت شهید قدوسی به دیدار اعضای خبرگان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبري در مورد خبرگان فرمودند:« مجلس خبرگان تنها مجلسي است که دو انتخاب در آن انجام مي گيرد. يکي انتخاب نمايندگان مجلس خبرگان که بوسيله مردم انجام مي شود و ديگري انتخاب رهبري که بوسيله مجلس خبرگان انجام مي گيرد. براساس اين دو انتخاب، مجلس خبرگان از يک جهت مظهر کامل مردم سالاري ديني و مردم سالاري اسلامي است و از طرف ديگر مظهر حاکميت ارزشها و احکام اسلامي است.

براساس این گزارش حرف رساحجت الاسلام زارع با اشاره به سخنان رهبری اقتصاد مقاومتی را راه نجات شهر و کشور دانست و افزود : رهبر معظم انقلاب در این خصوص فرمودند: اگر اقتصاد مقاومتي محقق شود ديگر هيچ اهميتي ندارد که پولي که به ايران باز مي‌گردد، ۵ ميليارد دلار باشد، يا ۱۰۰ ميليارد دلار؛ البته آن مقدار پولي که از دنيا طلبکار هستيم و تاکنون به‌طور ظالمانه جلوي آن را گرفته‌اند بايد مورد استفاده قرار بگيرد، اما اقتصاد مقاومتي نبايد متوقف به اين مسائل شود. در بيانيه پاياني اجلاس خبرگان آمده « اعضاي مجلس خبرگان تاکيد کردند که توافق هسته‌اي به معناي عادي شدن رابطه با آمريکا نيست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار