سرمربی تیم فوتبال ایران‌جوان بوشهر:
سرمربی تیم فوتبال ایران‌جوان بوشهر گفت: در بازی با تیم پاس همدان به خواسته خود رسیدیم ولی برای ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در رسیدن به خواسته‌های خود فاصله زیادی داریم.
کد خبر: ۸۸۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶ 05 September 2015
سعید مفنخر  پس از پیروزی تیمش در مقابل تیم پاس همدان در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه تیم ایران‌جوان بوشهر فعل خواستن را در این بازی اجرا کرد اظهار داشت: تیم ما با اقتدار و تلاش سه امتیاز بازی را با اجرای فعل خواستن بدست آورد.

وی،با بیان اینکه دو بازیکن این تیم مصدوم است تصریح کرد: به علت مصدومیت دو بازیکن تاثیرگذار تیم امین مشایخ و سجاد فیض‌الهی مجبور شدیم تغییر تاکتیک بدهیم و ترکیب تیم عوض کنیم و به خواسته خود در کسب سه امتیاز دست یافتیم.

سرمربی تیم ایران‌جوان بوشهر تاکید کرد: هر چند در بازی با تیم پاس همدان به خواسته خود رسیدیم ولی برای ادامه رقابت‌ها برای دست یابی به امتیارات لازم فاصله زیادی داریم.

مفتخر با تاکید بر حمایت‌های لازم ازتیم ایران‌جوان بوشهر افزود: برای رسیدن به اهداف مورد نظر باید مسئولان حمایت‌های خود را ازتیم ایران‌جوان بوشهر ادامه دهند.

وی با بیان اینکه هفته آینده با تیم مس کرمان دیدار داریم بیان کرد: با آنالیزی که از این تیم می‌کنیم بدنبال امتیاز لازم ازتیم حریف هستیم.

وی افزود: در مورد شرائط داوری اگر صحبت نکنیم بهتر است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار