تیم هندبال بانوان ثامن الحجج(ع) سبزوار در چارچوب رقابتهای لیگ دسته یک هندبال بانوان کشور با شکست مقابل تیم هیات اسلامشهر از صعود به لیگ برتر باز ماند.
کد خبر: ۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰ 28 February 2015

در این دیدار که روز شنبه در سالن سربداران سبزوار برگزار شد تیم بانوان هیات هندبال اسلامشهر با نتیجه 19 بر 17 بر تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار غلبه کرد .

نیمه نخست این دیدار دو تیم هندبال بانوان ثامن الحجج(ع) سبزوار و هیات هندبال اسلامشهر به تساوی 9 بر 9 رضایت دادند.

قضاوت این دیدار را هانیه حریت و مطهره نجد سمیعی از تهران برعهده داشتند و ذوفن ناظر آن بود .

در مرحله نخست این رقابتها تیمهای شرکت کننده در سه گروه سه تیمی و یک گروه چهار تیمی به رقابت پرداختند.

رقابتها با تیمهای برتر در مراحل بعد با شرکت هشت تیم و سپس چهار تیم برگزار می شود و در مرحله نهایی دو تیم به مسابقات لیگ برتر صعود می کنند.

سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج(ع) سبزوار نیز در خصوص دیدار امروز به خبرنگار ایرنا گفت: تیم اسلامشهر با پنالتیهای زیاد توانست بر ما غلبه کند.

'نفیسه پیله ور' افزود: اشتباهات فردی بازیکنان ما و پنالتیهایی که تیم اسلامشهر توانست بگیرد موجب شد بازی را به تیم حریف واگذار کنیم.

وی در خصوص داوری این دیدار هم گفت: دو داور دیدار ثامن الحجج سبزوار و اسلامشهر، تهرانی بودند در حالی که طبق قانون نبایستی در این دیدار که یکی از تیمها تهرانی است دو داور تهرانی سوت می زدند.

وی ادامه داد: اعتراضات در این خصوص به باشگاه اعلام شده و باشگاه ثامن الحجج(ع) سبزوار نیز اقدامات و پیگیریهای لازم را انجام می دهد.

تیم هندبال بانوان ثامن الحجج(ع) سبزوار در رقابتهای دسته یک هندبال بانوان کشور یک پیروزی مقابل هیات هندبال آذربایجان شرقی، یک تساوی مقابل فولاد مبارکه اصفهان و یک باخت مقابل اسلامشهر کسب کرد و با این شکست از صعود به لیگ برتر بازماند.

رقابتهای دسته یک هندبال بانوان کشور از روز ششم اسفند جاری با حضور 13 تیم به میزبانی سبزوار در حال برگزاری است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار