امام جمعه خورموج:
امام جمعه خورموج گفت: شهرستان دشتی با رشد جمعیت بیکار فارغ التحصیل روبه‌رو است که باید با توسعه و تشکیل تعاونی‌ها در برطرف کردن این معضل تلاش کرد.
کد خبر: ۸۸۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸ 04 September 2015
 حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در خطبه‌های نماز جمعه خورموج  با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی سبب بیمه شدن اقتصاد کشور در مقابل تحریم‌های ظالمانه دشمنان می‌شود اظهار داشت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ادامه تکمیل سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی است.

وی با تاکید بر توجه به اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی براساس سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: سیاست اقتصاد مقاومتی باید از جهات مختلف تقویت شود و اجرای این سیاست هیچ ترفند و تحریمی نمی‌تواند کشور را با مشکل مواجه کند.

خطیب نماز جمعه دشتی، با بیان اینکه شهرستان دشتی از معضل بیکاری افراد تحصیل کرده رنج می‌برد افزود: تعاونی‌ها نقش مهم وتاثیرگذاری در حوزه اقتصاد، اشتغال و معیشت مردم دارند که باید مشکلات اشتغال جوانان شهرستان دشتی در قالب تشکیل تعاونی‌ها برطرف شود.

امام جمعه خورموج، با اشاره به اینکه تعاونی یکی از بخش‌های سه گانه اقتصاد ایران است تصریح کرد: بخش‌های دولتی، خصوصی و تعاونی از بخش‌های سه گانه کشور است که یکی از راههای مشکل بیکاری در شهرستان دشتی تاسیس و راه‌اندازی تعاونی‌ها است.

مصلح با گرامیداشت سالروز قیام خونین 17 شهریور گفت: 17 شهریور نقطه عطفی درتاریخ انقلاب اسلامی است که امام راحل آنرا جمعه سیاه نامیدند.

وی با اشاره به رزمایش اقتدار ثارالله توسط بسیجیان تهران گفت: این رزمایش برای آمادگی بسیجیان در دفاع ازنظام برگزار شد.

خطیب نماز جمعه خورموج، با اشاره به اینکه یکی از شگردهای دشمن نفوذ در سیاست‌های ایران است گفت: یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی نفوذ دشمن در سیاست‎های کشور و مسئولان است که این مهم از دیر باز از سیاست‌های استکباری بوده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار