معاون صنایع و پشتیبانی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: 110 میلیارد تومان وام 5 میلیونی با بهره 12 درصد به 20 هزار نفر از فرهنگیان این استان تعلق گرفته است.
کد خبر: ۸۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۲ 28 February 2015

علیرضا کاظمی اظهار داشت: یکی از فعالیت‌های خوب آموزش و پرورش افتتاح فاز دوم درمانگاه فرهنگیان است که امسال اتفاق افتاده و همچنین 400 میلیون تومان اعتبار برای توسعه پوشش بیمه مدارس انجام شده است.

وی افزود: 110 میلیارد تومان وام 5 میلیونی با بهره 12 درصد به 20 هزار از فرهنگیان تعلق گرفته است و برخلاف شایعات هیچ‌گونه رابطه‌ای مانند همکار اداری نبوده و این تسهیلات به صورت عادلانه بین فرهنگیان استان توزیع شده است.

معاون صنایع و پشتیبانی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: این اقدام در کشور بی‌نظیر و کاملا منحصر به فرد بوده و اگر بانک عامل بیشتر همکاری می‌کرد به فرهنگیان بیشتری در سطح استان وام تعلق می‌گرفت.

مدیر توسعه منابع و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه در ارتباط با هوشمندسازی بیان کرد: در خراسان رضوی اگر بخواهیم به سطح مطلوبی از هوشمندسازی مدارس برسیم 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم بنابراین ما احتیاج به همکاری برخی مسئولان استانی و کشوری در این امر داریم.

ابوالفضل احمدی در ارتباط با مشکلات هوشمندسازی عنوان کرد: نسل غیردیجیتال قرار است به نسل عصر دیجیتال آموزش دهد و این مشکلاتی را ایجاد می‌کند زیرا دانش آموزان در حال حاضر بیشتر از معلمان خود با فناوری آشنایی دارند.

وی ادامه داد: به منظور آشنایی بیشتر معلمان با فناوری امسال 6 میلیون و 500 هزار ساعت کلاس برای آموزش معلمان انجام شده که 20 درصد مربوط به فناوری اطلاعات بوده و در زمینه استفاده صحیح از فناوری و انتقال آن به دانش‌آموزان مطالبی بسیاری ارائه شده است.

وی تصریح کرد: تاکنون 600 مدرسه استان دارای معاون فناوری شده‌ و به زودی تمام مدارس استان دارای معاون فناوری می‌شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار