دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل گفت: محسن رضایی بعد از گذشت 12 سال مسئولیت در جبهه ایستادگی و حامیان ولایت به عنوان پدر معنوی این مجموعه با پوشیدن لباس نظامی قصد کنار رفتن از این مجموعه را دارد.
کد خبر: ۸۸۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 04 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حبیب کوهی پیش از ظهر امروز در جلسه اعضای جبهه ایستادگی در اردبیل اظهار کرد:‌ همچنان موضوع اشتغال دغدغه خانواده‌های ایرانی است و با وجود شعارهایی که دولت‌های مختلف داده‌اند در عمل هیچ کاری در این زمینه اجرایی نشده است.

وی با بیان اینکه دوران شعار گذشته و دوران عمل و انجام بهتر کارها فرا رسیده است، گفت: البته در ایجاد اشتغال منظور و هدف اشتغال کاذب نیست که ما امروز برخی شواهد آن را در جامعه می‌بینیم، بلکه اشتغال در سایه جذب سرمایه‌گذاری‌ها و توجه به اصل قضیه اشتغال به وجود می‌آید.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل با بیان اینکه به رغم اعلام آمادگی یک سرمایه‌گذار برای احداث کمپ ورزشی در سرعین با 1000 میلیارد تومان عده‌ای سعی کرده‌اند تا وی را فراری دهند، افزود: اخیراً مجموعه سرمایه‌گذاری ظرف هفته‌های آینده در اردبیل پروژه خود را آغاز کنند که ساختمان آنها در خیابان حافظ با حضور مسئولان افتتاح شده و سرمایه‌گذار قدرتمندی که در دبی و دیگر شهرها اقدام به سرمایه‌گذاری کلان کرده‌اند در اردبیل نیز با حمایت‌های استاندار اردبیل و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل زمینه‌ها و بستر سرمایه‌گذاری را فراهم کنیم.

کوهی تصریح کرد: قرار است در این پروژه تا پایان امسال بیش از 22 هزار نفر فرصت اشتغال پیدا کرده و زمینه کار‌آفرینی آنها توسط شرکت امیران به عنوان سرمایه‌گذار اصلی این پروژه به وجود آید.

وی افزود: امیدواریم به دور از حاشیه‌سازی‌ها این سرمایه‌گذار واقعی کارش را انجام دهد و دغدغه‌ای که در مورد اشتغال داریم با این حرکت برطرف شود.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل یادآور شد: مشکل امروز ما مشکل طرح مسائل حاشیه‌ای و زیر‌سئوال بردن برخی از اقدامات گذشته نیست، بلکه بیشتر باید به آینده فکر کنیم تا زمینه حرکت‌های تحولی شکل بگیرد.

* درصدد برگزاری همایش حیران با حضور نمایندگان اردبیل و گیلان هستیم

کوهی با قدردانی از تلاش و فعالیت اعضای شورای شهر و هفت عضو پارلمان محلی که مورد حمایت جبهه ایستادگی بوده‌اند، بیان کرد: قصد داریم با حضور نمایندگان آستارا و اردبیل در مورد حیران و مسائل حاشیه‌ای به وجود آمده روشنگری افکار عمومی را به همراه بیان واقعی مسائل شاهد باشیم.

وی یادآور شد: بدون تعصب کاذب باید اعلام کنیم که گردنه حیران متعلق به استان گیلان بوده و تنها 20 کیلومتر و حریم جاده مربوط به اهالی استان اردبیل است.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل طرح مسائل متفاوت را در مورد قضیه حیران یادآور شد و ادامه داد: باید در نهایت آرامش مجمع نمایندگان استان در نشستی با حضور وزیر کشور مشکلات به وجود آمده را حل کنند و به دور از جنجال‌آفرینی سعی شود تا این قضیه به نفع مردم استان اردبیل تمام شود.

کوهی گفت: این اختیارات در اختیار نمایندگان است تا موضوع جیران را حل و فصل کنند تا چنین دعواهای بی سرانجامی ادامه پیدا نکند که البته مسئولان امر نیز می‌توانند لیستی از وزرا، مدیران و استانداران دولت خاتمی و احمدی‌نژاد را احصا کنند تا ببینند کدام یک از آنها در حیران به ساخت و ساز مشغول بوده است.

* حکم قاسم محمدی هیچ ارتباطی به جبهه ایستادگی ندارد

وی با بیان اینکه محسن رضایی بعد از گذشت 12 سال مسئولیت در جبهه ایستادگی و حامیان ولایت به عنوان پدر معنوی این مجموعه با پوشیدن لباس نظامی قصد کنار رفتن از این مجموعه را دارد، گفت: در این اوضاع و احوال هفته گذشته قاسم محمدی نماینده سابق اردبیل حکمی را از محسن رضایی برای بنیاد صبح غریب دریافت کرده است که این حکم هیچ ربطی به جبهه ایستادگی ندارد.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل عنوان کرد: ما در انتخابات پیش‌رو به صورت مستقل عمل خواهیم کرد اما اگر بنای اصولگرایان بر وحدت رویه باشد با ارزیابی دقیق فعالیت جبهه متحد اصولگرایی و معرفی افراد شایسته همکاری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

کوهی افزود: به هیچ‌وجه قصد نداریم زیر نظر جبهه متحدی که در دوره گذشته انتخابات نفراتی که حتی یک روز فعالیت حزبی و سیاسی را نداشته‌اند، همسو و همراه حرکت کنیم، چراکه جبهه ایستادگی با پایداری و جبهه متحد هیچ همسویی ندارد.

* هیئت‌های مذهبی جای تبلیغات انتخاباتی نیست

وی گفت: اخیراً مشاهده می‌شود در آستانه انتخابات برخی کاندیداها عکس و تصاویر خود را در قالب هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان انعکاس می‌دهند که بنده از تبلیغات اسلامی و هیئت امنای مساجد و محلات و همچنین هیئت‌های مذهبی می‌خواهم مراقب چنین حرکت‌های تبلیغاتی باشند، چراکه دستگاه امام حسین (ع) تبلیغات و شعار برنمی‌دارد.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل از شهردار اردبیل نیز خواست تا با مراقبت بیشتر اجازه ندهند عده‌ای از امکانات شهرداری در فضای انتخاباتی پیش‌رو استفاده کنند چرا که جایگاه شهرداری یک جایگاه سیاسی نیست و شورا نیز باید مراقبت و نظارت بیشتری را انجام دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار