حاج رسولی‌ها:
تابناک: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی ضروری است که مدیریت واحد شهری هر چه زودتر اجرایی شود.
کد خبر: ۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸ 28 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، عباس حاج رسولی‌ها ظهر امروز در هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مسئولین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی صحبت از محدودیت بودجه‌های عمرانی کشور دارند، اظهار داشت: در این راستا ضروری است که برای پیشبرد برنامه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی چاره دیگری بیندیشیم.

وی با بیان اینکه واگذاری برخی از اختیارات در محلات و مناطق مختلف کشور به مدیریت‌های محلی شهرها و روستاها می‌تواند نقش بسزایی در رسیدن به اقتصاد مقاومتی داشته باشد، افزود: از آنجایی که در حال حاضر دلارهای نفتی نیز دیگر برای توسعه کشور وجود ندارد ضروری است که مدیریت واحد شهری برای تحقق این امر اجرایی شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه راه اندازی سازمان گردشگری شهرداری اصفهان را امری ضروری عنوان کرد و بیان داشت: راه اندازی این سازمان می‌تواند در توسعه گردشگری در شهر اصفهان تاثیر بسزایی داشته باشد.

برون سپاری خدمات نظام مهندسی امری ضروری است

سید کریم داوودی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در ادامه این جلسه امضای تفاهم نامه شهرداری و نظام مهندسی را ضروری دانست و ابراز داشت: باید تغییر روش برای خدمات رسانی بهتر در این دو سازمان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه برون سپاری خدمات نظام مهندسی امری ضروری است، افزود: سیستم ارجاع این طرح باید توسط شرکت‌های حقوقی دنبال شود تا مشکلی در آینده ایجاد نشود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بازبینی در برخی از موارد صدور پروانه در نظام مهندسی و شهرداری لازم است، ادامه داد: شهرداری پروانه ساختمان را ۵ ساله صادر می‌کند و این در حالی است که نظام مهندسی نظارت تاریخ اعتبار نظارت را یک تا دو سال تعیین کرده است و این امر نیاز به بازبینی دارد.

وی ساماندهی تقاطع غیر همسطح ۲۵ آبان را نیز ضروری عنوان کرد و ابراز داشت: این تقاطع نقش بسزایی در ترافیک شهر اصفهان دارد و در این راستا باید هر چه زودتر آسفالت شده و به بهره‌برداری برسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار